کد خبر: ۱۳۲۲۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

انتقاد تند وحید جلیلی از صداوسیما به خاطر ساخت سریال«بوی باران»/ رسانه ملی ۱۵میلیارد تومان برای ساخت این فیلم به جریان نفوذ داده است

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با انتقاد از صداوسیما به خاطر تولید سریال «بوی باران» به این نکته اشاره کرد «بوی باران» جریان نفوذ در صدا و سیما را نشان می‌دهد!
جوان نوشت: مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با انتقاد از صداوسیما به خاطر تولید سریال «بوی باران» به این نکته اشاره کرد «بوی باران» جریان نفوذ در صدا و سیما را نشان می‌دهد!

 وحید جلیلی عنوان کرد: رسانه ملی ۱۵میلیارد تومان سفارش می‌دهد سریالی مثل بوی باران بسازند تا در اوج جنگ نرم، این را فرو کند در ذهن ملت؛ یک تصویر کثیف و سیاه، از جامعه ایرانی.

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار ادامه داد: آقای رسانه ملی که دولت را نقد می‌کنی که نفوذ تا کجایت رسیده، بوی باران را هم ببین تا بفهمی جریان نفوذ تا کجای خودت رسوخ کرده است! بهترین هنرپیشه‌ها و توانمندترین عوامل فنی‌ات را بسیج می‌کنی و خط می‌دهی که خانواده‌های ایرانی را هر شب با خیال راحت با یکسری اراجیف و توهمات سادیستی بمباران کنند، همه این‌ها با حمایت آهنین مدیریت صداوسیما انجام می‌شود. این‌ها باید بدانند که سکوت در برابر باندبازی‌های مفسده‌انگیزشان حدی دارد و قطعا مصلحت آن‌ها به مصلحت انقلاب ترجیح داده نمی‌شود.

 
سردبیر مجله «راه» در ادامه عنوان کرد: می‌دانید بعضی از عوامل این سریال، سال‌ها پیش به اتهام توهین به معصومین (ع) تا معرض محکومیت به اعدام هم رفتند، ولی مدیریت مدبر و مدعی رسانه ملی این‌ها را می‌برد در حساس‌ترین جایگاه‌های مدیریتی صداوسیما می‌نشاند و دستشان را باز می‌گذارد که هر بلایی خواستند بر سر خانواده‌های بی‌پناه ایرانی بیاورند.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
همام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
0
چه بگوییم که از ماست که برماست.