کد خبر: ۱۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان فارس خبر داد؛

توزیع 300 هزار پرس غذا در دهه ولایت و امامت

دبیر اجرایی بنیاد غدیر فارس به برنامه‌های اطعام در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: طبق اعلام ظرفیت شهرستان‌ها 250 هزار پرس غذا بنا بوده است که بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان توزیع شود اما با توجه به همت خیرین این تعداد به 300 هزار پرس غذا افزایش یافت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه، برگزاری برنامه‌های دهه ولایت و امامت را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: برنامه‌های این مجموعه از تاریخ 12 مردادماه با عنوان قرآن ناطق و کوثر قرآن کلید خورده است.

وی در ادامه نیز به برنامه‌های اطعام در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: طبق اعلام ظرفیت شهرستان‌ها 250 هزار پرس غذا بنا بوده است که بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان توزیع شود اما با توجه به همت خیرین این تعداد به 300 هزار پرس غذا افزایش یافت.

دبیر اجرایی دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان فارس به دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت در سطح استان و شهر شیراز اشاره و تصریح کرد: برگزاری اجلاس جامعه روحانیت شیراز در محل بنیاد غدیر، رونمایی از خطبه غدیر توسط هنرمندان با سه خط، انجام شد و همچنین رونمایی از جشنواره شعر غدیر به‌صورت دائمی در فارس نیز ازجمله برخی از ویژه‌برنامه‌های برگزارشده در دهه ولایت و امامت در فارس است.

وی ادامه داد: حدود 17 هزار توزیع خطبه غدیر، زیارت غدیریه، ویژه‌نامه و طراحی پوستر در سطح استان انجام‌شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی خاطرنشان کرد: در کنار مراسم‌های جشن غدیر، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان و مسابقات فرهنگی نیز انجام‌شده است که هدایای ویژه‌ای به افراد برتر اهداشده است.

وی در پایان اضافه کرد: 810 ویژه‌برنامه در سراسر استان در دهه ولایت و امامت برگزار و اجراشده است.

نظرات بینندگان