کد خبر: ۱۳۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی؛

آیین افتتاح سالن همایش اداره کل تبلیغات فارس برگزار شد

آیین افتتاح سالن همایش اداره کل تبلیغات استان فارس با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور برگزار شد.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین افتتاح سالن همایش اداره کل تبلیغات استان فارس در جمع روسای تبلیغات استان فارس جنگ فرهنگی و نرم را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: اکنون در جنگ فرهنگی و نرم حضور داریم که مشکلات مالی نیز خود را در این بخش نشان می دهد.

آیین افتتاح سالن همایش اداره کل تبلیغات فارس برگزار شد

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین شیخ محمد قمی   که در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه باید خود را خادم اهل‌بیت(ع) بدانیم، گفت: در اجرای فعالیت‌ها باید اهتمام خدمت داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: برای عبور از مشکلات راه ساده ای در پیش نداریم اما با به فضل خداوند مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

رئیس سازمان تبلیغات کشور جنگ فرهنگی و نرم را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: اکنون در جنگ فرهنگی و نرم حضور داریم که مشکلات مالی نیز خود را در این بخش نشان می دهد.

وی در پایان تاکید کرد: البته شاید با توجه به مشکلات مالی برطرف کردن مشکلات مقداری به طول بینجامد اما قطعا فعالیت‌های خود را اجرایی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی صبح امروز در سفر یک‌روزه به شیراز سفرکرده است.

دیدار با نماینده ولی فقه در استان فارس، استاندار فارس، حضور در همایش طلایه داران تبلیغ، تجلیل از خانواده روحانی شهید منصور بامداد، حضور در جلسه جامعه روحانیت شیراز، نشست با فعالان قرآنی و فرهنگی، نشست با هنرمندان حوزه هنری، زیارت آستان احمدی و حضور در تجمع مسئولان هیئات مذهبی شیراز ازجمله برنامه‌های سفر یک‌روزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی به شیراز است.

نظرات بینندگان