کد خبر: ۱۳۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
معارفه یا توهین!

معرفی جانشینِ عضو سیزدهم شورای شهر شیراز در جلسه ای یک نفره!

سید احمدرضا دستغیب بعد از ظهر امروز به تعدادی از خبرنگاران اطلاع داده بود که جلسه علنی شورا برگزار می شود، این موضوع در حالی بود که ایشان هفته گذشته از تریبون رسمی شورا از تعطیلی جلسه علنی امروز خبر داده بود!
به گزارش شیرازه، جلسات علنی شورای شهر شیراز چهارشنبه هر هفته به صورت مستمر برگزار می شود و گاهی اوقات نیز جلسه این پارلمان محلی با توافق اعضا به روز دیگری موکول می شود.

چهارشنبه هفته گذشته پیشنهاد برگزاری جلسه فوق العاده شورا در روز دوشنبه (بیست و هشتم مرداد ماه) بجای چهارشنبه (امروز) به صورت دو فوریتی مطرح و به موافقت اعضای شورا رسید.

جلسه فوق العاده به صورت علنی در روز دوشنبه برگزار شد؛ دستور کار این جلسه درخصوص انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بود.

سید احمدرضا دستغیب بعد از ظهر امروز به تعدادی از خبرنگاران اطلاع داده بود که جلسه علنی شورا برگزار می شود، این موضوع در حالی بود که خود این شخص، هفته گذشته از تریبون رسمی شورا از تعطیلی جلسه علنی امروز خبر داده بود.

این عضو شورای شهر که بارها اقدام به حاشیه سازی در صحن علنی شورا کرده امروز نیز با دعوت از محمدتقی تذروی برای معارفه در صحن علنی ابهام دیگری را برای اصحاب رسانه ایجاد کرد که هدف این فرد از اینگونه رفتارها چیست؟

فرماندار شیراز امروز طی نامه ای خطاب به شورای شهر شیراز اعلام کرده بود که در جلسه آتی مراسم تحلیف و معارفه جانشین عضو سیزدهم شورا برگزار شود.

بر اساس این نامه می بایست جلسه معارفه در چهارشنبه هفته آینده برگزار شود، اما دستغیب بدون توجه به اینکه خودش تعطیلی جلسه در روز چهارشنبه را اعلام کرده بود از تذروی و نماینده بازرسی برای شرکت در جلسه معارفه دعوت بعمل آورده بود!

جلسه ای که بیشتر شبیه توهین بود تا معارفه، پس از معطل شدن اصحاب رسانه در ساختمانِ این پارلمان شهری کنسل شد و تنها واکنش این عضو پرحاشیه شورا به لغو شدن جلسه یک نفره! سکوت و خروج از صحن بود.

علیرغم تلاش خبرنگاران برای صحبت با دستغیب، وی حاضر به گفتگو نشد و بدون هیچ گونه اعتنایی به اصحاب رسانه که خودش از آنها برای حضور در شورا دعوت کرده بود به اتاق خود رفت!

برخی از یاوران شورا که تصور می کردند امروز معارفه تذروی برگزار می شود با چند حلقه گل در ساختمان شورا حضور پیدا کرده و استقبال چند نفره از وی داشتند...

نظرات بینندگان