کد خبر: ۱۳۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
مدیر موکب خدام الحسین(ع) خبر داد؛

راه اندازی طرح جهیزیه فاطمه الزهرا(س) برای بستن دست و پای بانک های ربا خوار

مدیر موکب خدام الحسین(ع) زرقان از راه اندازی سه واحد از جمله جهزیه، محفل مهربانی و نانوایی در این موکب خبر داد و گفت: طرح فاطمه الزهرا(س) را برای تهیه جهیزیه راه‌اندازی کرده‌ایم، باید به همت مؤمنان دست و پای بانک‌های نزول‌خور جمع شود.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام‌ مهدی چالمه شامگاه چهارشنبه در جشن و تجمع بزرگ سالیانه موکب خدام الحسین(ع) به مناسبت عید غدیر و میلاد امام کاظم(ع) که در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهر زرقان برگزار شد، موکب خدام الحسین(ع) شهرستان زرقان را محور اتحاد دانست و  اظهار گفت: همه شهر زرقان با محلات خود دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند و در سه سال گذشته این موکب را تأسیس کرده‌اند. 

وی به خدمات موکب خدام الحسین(ع) اشاره کرد و افزود: در ایام زیارت اربعین شهر کاظمین روزانه غذا بین 16 هزار زائر توزیع می‌شود، همچنین امسال نیز با 16 دستگاه لباس‌شویی به زوار خدمت خواهیم کرد.

مدیر موکب خدام الحسین(ع) زرقان در ادامه با بیان اینکه در شعبه دوم موکب خدام الحسین(ع) سامرا روزانه 25 هزار نفر پذیرایی می‌شوند، تصریح کرد: امسال نیز شعبه چزابه به‌عنوان چهارمین شعبه راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه موکب خدام الحسین(ع) شهرستان زرقان با راه اندازی ستاد بحران در صورت رخ دادن اتفاق غیر مترقبه ای در هر نقطه‌ای از کشور به کمک رسانی مردم خواهد شتافت، خاطرنشان کرد: در حادثه سیل اخیر 350 میلیون تومان در پل دختر کمک کرده ایم.

حجت الاسلام چالمه در پایان از راه اندازی سه واحد از جمله جهزیه، محفل مهربانی و نانوایی خبر داد و گفت: طرح فاطمه الزهرا(س) را برای تهیه جهیزیه راه‌اندازی کرده‌ایم، باید به همت مؤمنان دست و پای بانک‌های نزول‌خور جمع شود.

نظرات بینندگان