کد خبر: ۱۳۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقامی:

ضرورت راه‌اندازی مرکزی با عنوان هدایت امور خانواده در کشور

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس بر ضرورت تشکیل مرکزی با عنوان هدایت امور خانواده اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های مقام معظم رهبری در آن جلسه راه‌اندازی مرکزی با عنوان اینکه هدایت امور خانواده را در دست بگیرد، چراکه این امر موجب حفظ خانواده می‌شود.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید مقامی پیش از ظهر امروز در همایش بصیر2 که در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه باید در برنامه‌های پیش از ایام تبلیغی هم‌افزایی صورت گیرد، اظهار داشت: خط و مشی‌ها در تبلیغ باید موردبررسی قرار گیرد.
وی به دیدار 40 نفره فعالان فرهنگی با مقام معظم رهبری پیرامون خانواده اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب یک نکته امیدوارکننده‌ای بیان کردند و آن این مطلب بود که کار باید به دست مؤسسات مردمی رقم بخورد درواقع هر کس وظیفه خود دارد که وظیفه دولت نیز حمایت است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس بر ضرورت تشکیل مرکزی با عنوان هدایت امور خانواده اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اولویت‌های مقام معظم رهبری در آن جلسه راه‌اندازی مرکزی با عنوان اینکه هدایت امور خانواده را در دست بگیرد، چراکه این امر موجب حفظ خانواده می‌شود.
وی بابیان اینکه حفظ خانواده یکی دیگر از اولویت‌های مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: باید به فکر فضای خانه باشید، به‌عنوان فعال فرهنگی باید به فکر حقوق زن و مردم باشید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقامی ابراز کرد: فرزند آوری یکی دیگر از اولویت‌های رهبر معظم انقلاب است که باید موردتوجه قرار گیرد، چراکه جمعیت کشور رو به پیری می‌رود.
وی در ادامه اضافه کرد: اگر کسی فضای خانواده را تربیتی کند پنج فرزند هم در خانواده وجود داشته باشد قطعاً تربیت آن مشکلی نخواهد داشت.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس در پایان بیان کرد: برای ازدواج جوانان باید فکری کرد، و برای اجرایی کردن این کار باید از هنر استفاده کرد.

نظرات بینندگان