کد خبر: ۱۳۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

313هزار شغل طی دوسال گذشته توسط کمیته امداد ایجاد شده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بابیان اینکه 143 هزار شغل در سال 97 ایجادشده است، گفت: این تعداد شغل در سال 98 به 170 هزار شغل رسیده است.
سید مرتضی بختیاری،  عصر امروز در دیدار با رحیمی استاندار فارس با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی در کشور اظهار داشت: تسهیلات و طرح‌های مختلفی برای اشتغال‌زایی  در نظر گرفته‌شده است.

وی در ادامه بابیان اینکه 143 هزار شغل در سال 97 ایجادشده است، افزود: این تعداد شغل در سال 98 به 170 هزار شغل رسیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال و طرح‌های مختلف برای مددجویان بسیار اثربخش بوده است، اضافه کرد: فقط یک واحد تولیدی مددجویی در فارس توانسته است 25 شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند.

بختیاری، ایجاد 25 شغل در یک واحد تولیدی مددجویی در فارس را نشان از اثربخشی واحدها در اشتغال‌زایی دانست و عنوان کرد: همکاری گروهی موجب کسب موفقیت شده است.

عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس نیز در این جلسه بابیان اینکه اگر مددجویان به توانمندسازی برسند قطعاً به استقلال نیز خواهند رسید، بیان داشت: فعالیت‌های کمیته امداد مبنی بر اشتغال‌زایی و در بهبود شاخص‌های معیشتی در سیاست‌های دولت تأثیر بسزایی داشته است.

وی، نقش کمیته امداد را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: فعالیت این مجموعه در رفع تنگناهای اقتصادی کنونی نتایج مطلوبی را به دنبال داشته است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در راستای تأمین مسکن برای محرمان استانداری فارس با کمیته امداد تلاش کرده و همکاری سایر دستگاه‌ها و خیران را نیز جذب کرده است.

وی در پایان بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان استانداری فارس و کمیته امداد با هدف احداث 2 هزار و 800 واحد مسکن برای محرومان امضاشده است.

نظرات بینندگان