کد خبر: ۱۳۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

مسئولان فارس برای خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن برنامه‌ریزی کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در زمینه توانمند‌سازی مددجویان رکن اصلی بعد از اشتغال، تامین مسکن است، گفت: مسئولان فارس باید برای خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش شیرازه، سید مرتضی بختیاری عصر امروز در همایش فروغ ولایت با تاکید بر اینکه با کمک مردم و خیران می‌توان مشکلات محرومان را حل کرد، گفت: وحدت، هماهنگی و یکپارچگی که امروز در استان فارس مشاهده می‌شود نعمت بزرگی است و با همت جمعی می‌توان قدم‌های اساسی برای رفع محرومیت در این استان برداشت.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت خیران در این استان کمیته‌ امداد، استانداری، سپاه و غیره باید برای خانه‌دار کردن مددجویان فاقد مسکن برنامه‌ریزی کنند و همانطور که امروز در فارس زوج در صف دریافت جهیزیه نداریم باید تا چند سال آینده جشن بگیریم که در فارس مددجوی فاقد مسکن نداریم.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه معتقدیم خیران استان فارس این کار را می‌توانند انجام دهند، گفت: در رابطه با توانمند‌سازی مددجویان بعد از اشتغال، رکن اصلی تامین مسکن است.

وی با اشاره به اعزام 600 زائر مشهد اولی، افتتاح 400 واحد مسکونی خیرساز و اهدا 1000 فقره جهیزیه به زوج‌های جوان به ارزش 12 میلیارد تومان، عنوان کرد: ارزش معنوی این 1000 فقره جهیزیه خیلی زیاد است زیرا کمک فراوانی به آغاز زندگی مشترک دو جوان کرده است 
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان