کد خبر: ۱۳۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸

۳۲ کشته و مصدوم در تصادف‌های محور‌های فارس

بر اثر تصادف‌های محور‌های فارس در روز جمعه یک نفر کشته و ۳۱ نفر راهی بیمارستان شدند.
حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با اشاره به تصادف‌های روز جمعه یکم شهریور در استان فارس اظهار کرد: بر اثر واژگونی پراید در محور فیروزآباد – شیراز ۵ نفر زخمی شدند که یک نفر به صورت سرپایی مداوا و ۴ نفر دیگر از مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان قائم فیروزآباد انتقال داده شدند.

او ادامه داد: برای امدادرسانی به زخمی‌های این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: در حادثه‌ای دیگر بر اثر واژگونی پژو پارس در کمربندی کتس بس شیراز ۵ نفر مصدوم که ۳ نفر از آن‌ها به بیمارستان رجایی و ۲ نفر به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شدند.

او گفت: ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس برای کمک به زخمی‌ها به محل اعزام شد.

حسن همتی افزود: در تصادف محور خرمبید، بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۵ نفر مصدوم شده و به بیمارستان ولیعصر خرمبید انتقال داده شدند./ باشگاه خبرنگاران

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اضافه کرد: بر اثر واژگونی پراید در محور فیروزآباد جاده دانشگاه آزاد روبروی تالار گرین لند، ۵ نفر مصدوم و با ۲ دستگاه آمبولانس اوژانس به بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد انتقال داده شدند.

او ادامه داد: در برخورد یک دستگاه خودرو پراید و جک در محور قدیم شیراز - اصفهان دوراهی حسن آباد سنجرلو یک پسر ۳ ساله جان باخت و ۴ نفر زخمی شده که با ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید مطهری مرودشت اعزام شدند.

همتی بیان کرد: بر اثر واژگونی پراید در محور شیراز – فیروزآباد روستای کندران ۷ نفر مصدوم و با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: همچنین واژگونی پژو پارس در محور سیاخ دارنگون ۵ نفر زخمی و با ۲ دستگاه آمبولانش اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.


نظرات بینندگان