کد خبر: ۱۳۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸

سفر دو وزیر به شهرستان جهرم

وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این هفته در راستای پی‌گیری و تکمیل پروژه‌ها و بازدید از امکانات و پتانسیل شهرستان در شهرستان جهرم حضور خواهند یافت.
محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی با هدف پیگیری پروژه‌های در دست اجرا و بازدید از ظرفیت‌های شهرستان انجام خواهد شد.

او افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده، مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی یکشنبه سوم شهریورماه با حضور در شهرستان از پروژه‌های این حوزه بازدید خواهد کرد.

رضایی‌کوچی ادامه داد: بازدید از بزرگراه‌های جهرم به شیراز و جهرم - لار - بندرعباس و جهرم به قیر و کارزین و پیگیری تکمیل ساخت بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم و پروژه‌های راه‌های روستایی از محور‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به جهرم است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهندس مونسان معاون سابق رئیس جمهور و سرپرست فعلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز قرار است دوشنبه چهارم شهریور به جهرم سفر کند.

او ادامه داد: بازدید از غار سنگ‌اشکن، بازار جهرم، مراحل آماده‌سازی و تکمیل موزه جهرم، پیگیری نقشه‌ی جامع گردشگری شهرستان و برنامه‌ریزی در جهت رشد صنعت گردشگری با توجه به پتانسیل و جاذبه‌های گردشگری شهرستان از برنامه‌های سفر سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان جهرم است.

نظرات بینندگان