کد خبر: ۱۳۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
با حضور استاندار فارس انجام شد؛

افتتاح سه پروژه به مناسبت هفته دولت در شهر جدید صدرا

در آغازین روز هفته دولت، استاندار فارس سه پروژه را در شهر جدید صدرا افتتاح کرد و در چرخه بهره برداری قرار داد.

به گزارش شیرازه، در اولین روز ا زهفته دولت، استاندار فارس با حضور در شهر جدید صدرا، پروژه‌های مخزن 15000 مترمکعبی شهر جدید صدرا، خطوط انتقال آب این شهر به طول 6 هزار و 560 متر به‌اضافه حفر 10 حلقه چاه را افتتاح کرد و در چرخه بهره برداری قرار داد.

در حاشیه این مراسم، رحیمی با اشاره به مسائل حاشیه‌ای پیش‌آمده در شهرداری صدرا از گذشته تاکنون، اظهار داشت: بنده مسؤولان صدرا چه افراد فعلی و چه کسانی که قبلاً اتفاقاتی برایشان افتاد را از نزدیک می‌شناختم و با آن‌ها صحبت کرده و تذکرات لازم را داده بودم. به هر 2 گروه گفتیم باوجودآنکه می‌گویید مشکلی نیست، بروید امور را اصلاح کنید و به سمت قانونمند شدن ببرید، اما نپذیرفتند و بعضاً از در تخریب وارد می‌شدند.

وی با بیان اینکه اگر به آن‌ها می‌گفتیم این مشکلات را دارید، به‌جای آنکه درصدد رفع مشکل برآیند، می‌گفتند استاندار از ما یک امور خلافی می‌خواهد و به همین خاطر می‌گوید ما برویم استعفا دهیم! تصریح کرد: جای تأسف است که برخی از تصمیم گیران این شهر تحت عنوان چهارچوب قانون‌گذاری می‌گفتند ما اعتصاب می‌کنیم و درب فلان محل قانون‌گذاری محلی را می‌بندیم! اما با گذشت زمان دیدند اگر تذکری به آن‌ها داده‌شده این تذکرات از سر دلسوزی و به‌جا و درست بوده است.

مقام عالی دولت در استان فارس در ادامه همچنین به پروژه‌های عمرانی صدرا نیز اشاره کرد و گفت: در فاضلاب غرب و شرق صدرا، شخصاً این پروژه‌ها را دنبال کردم تا امروز که به بهره‌برداری رسید.

وی با تشکر از دست‌اندرکاران آبفا بابت این پروژه گفت: به‌هرحال تحریم تأثیراتی بر پروژه‌ها می‌گذارد و اینکه به ما وسیله نمی‌دهند نشان از این تأثیرات است که باید راهکاری برای آن بیندیشیم.

به گزارش شیرازه، در 14 مردادماه سال جاری، شهردار صدرا به همراه چند تن از معاونان و رئیس شورای این شهر به اتهام فساد مالی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند. ضمن اینکه پیش‌ازاین نیز منوچهر قائدی شهردار اسبق صدرا به همراه چندین نفر از مجموعه شهرداری و شورای شهر به همین اتهام بازداشت، زندانی، جریمه، تبعید و منفصل از خدمت شدند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان