کد خبر: ۱۳۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس:

"دولت یار" به مناطق کم برخوردار فارس می رود

سرهنگ علی پور با تشریح برنامه های هفته دولت گفت: در هفته دولت با طرح "دولت یار"، با محوریت مسجد، به مناطق کم برخوردار استان خدمات رسانی می کنیم.

به گزارش شیرازه، سرهنگ علی پور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس، به تشریح برنامه های اجرایی هفته دولت سال98 پرداخت و اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ادارات در سراسر استان فارس، برنامه هایی آماده کرده اند که طرح "دولت یار" یکی از این برنامه هاست.

وی افزود: طرح دولت یار که با برگزاری میز خدمت جهادی در روستاها و حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار با محوریت مساجد می باشد، توسط مدیران و کارشناسان بسیجی برای پیگیری و حل مشکل مردم انجام می شود.

علی پور افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "بزرگترین مبارزه با امریکا، خدمت رسانی به مردم است"؛ امیدواریم که بوسیله برپایی میز خدمت جهادی در نقاط هدف با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی بتوانیم مشکلات مردم را تا حدودی مرتفع نماییم و این طرح ان شاالله تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در سراسر استان فارس، سرکشی از خانواده معظم شهدای کارمند و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، برگزاری یادواره های شهدای کارمند در دفاع مقدس، برگزاری هیئت های اندیشه ورز با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری روز بسیج کارمندان در ششم شهریور، و تجلیل از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های اداری برتر و مدیران بسیجی، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی در پایگاه های مقاومت، مسابقات ورزشی و کوهپیمایی، دیدار با مدیران جهادی ادارات و دستگاههای اجرایی و برگزاری دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های جنوب استان فارس در شهر جهرم و استهبان از برنامه هایی است که در هفته دولت توسط سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر فارس برگزار می گردد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان