کد خبر: ۱۳۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

رای مردمی در برنامه عصرجدید، رای به ارزشها بود/ هفته دولت، هفته گرامیداشت خدمات دولت است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به رای مردمی به نفر برتر برنامه تلویزیونی عصر جدید، این رای را رای به ارزشها دانست.

به گزارش شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در دیدار با فرماندار شیراز که مناسبت هفته دولت، در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان فارس برگزار شد، به توجه و اعتقاد مردم به اعتقادات و ارزش های انسانی اشاره کرد و رای مردم به نفر برتر برنامه تلویزیونی عصر جدید را نمونه بارز این توجه به ارزش ها دانست، درحالی‌که اگر مردم صرفاً دنبال سرگرمی بودند، گروه های دیگر سرگرم‌کننده‌تر بودند.

وی تأکید کرد: مردم ما در اوج سرگرمی توجه به ارزش‌ها و مسائل انسانی بسیار مدنظر داشتند؛ اگرچه مابقی نیز خوب بودند.

امام جمعه شیراز، هفته دولت هفته را خفته بزرگداشت و تقدیر از خدمات دولت دانست و گفت: البته این‌گونه نیست که روزی کار و توقع از دولت نباشد و دولت همیشه و در همه ایام سال مشغول به خدمت رسانی است.

وی اشتغال در ادارت و ارگان ها را زمینه ساز گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست که بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را دانست.

نماینده ولی فقیه در فارس انسانیت و مردانگی بسیار مهم است، کاری کنید که نان زن و بچه کسی را نبرید، مطمئن باشید در پیشگاه خداوند سربلند خواهید شد، هر کاری می‌توانید برای رضای خدا و انجام امور مردم انجام دهید، تا جایی که می‌توانید نان نبرید.

درحالی‌که آن سه چهار نفر و گروه بعدی اگر مردم صرفاً دنبال سرگرمی بودند آنان سرگرم‌کننده‌تر بودند این خانم بسیاری از افراد را به گریه انداخته بود، اما رأی نخست را آورده است؛ مردم ما در اوج سرگرمی باز توجه به ارزش‌ها و مسائل انسانی بسیار زیاد است اگرچه مابقی نیز خوب بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم به نشاط و شادی نیاز دارند، اما در همان حال ارزش‌ها نیز بسیار مهم است، نباید برخی مواقع چیزهایی را آن‌قدر مهم کنیم که نگاه گرایش عمومی جامعه را مورد بی‌اعتنایی قرار دهیم، دو الی سه گروه‌ها بیان می‌کردند که قومیت ما به ما رأی دهند، درصورتی‌که این خانم نامی از قومیت نبرد، عموم مردم فهیم هستند و می‌دانند چه‌کاری را انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: امیدواریم همه ما بتوانی جهت‌گیری که مردم به‌سوی ارزش‌ها و کارهای انسانی دارند مورداحترام قرار دهیم و اسرار نکنیم که جا آن را تغییر دهیم چراکه هم در دنیا و هم در آخرت ضرر خواهیم کرد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان