کد خبر: ۱۳۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸

کارخانه ای که فقط افراد دارای سوء سابقه را استخدام می کند/ به کارگیری افراد سابقه دار در کارخانه بازیافتی شیراز

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به به کارگیری کارگرهای ایرانی در این کارخانه افزود: در این کارخانه بازیافت حتی یک کارگر طبع خارجی کار نمی‌کند درصورتی‌که دیگر کارخانه‌های مشابه کارگران خارجی را به‌کارگیری می‌کنند و حتی به افراد دارای سو سابقه نیز کار نمی‌دهند.
به گزارش خبرنگار شیرازه، سلیمان مهدوی ظهر امروز در بازدید یکی از کارخانه‌های نمونه بازیافتی شیراز با اشاره به ویژگی های این مجموعه گفت: تمام کارگران این کارخانه بازیافتی افرادی بوده‌اند که اعتیاد داشته و اکنون ترک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های این کارخانه این است که مدیر این مجموعه از جنس خود کارگران است، اضافه کرد: کارگران این کارخانه نسبت به شرایط زمان و مکان یکی از جهادگران عرصه اقتصادی کشور محسوب می‌شوند.

کارخانه ای که فقط افراد دارای سوء سابقه را استخدام می کند/ به کارگیری افراد سابقه دار در کارخانه بازیافتی شیراز

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در ادامه فعالیت و به ‌کارگیری بیش از 110 نفر از افرادی که سابقه کیفری داشته‌اند در این کارخانه را کار بسیار ارزشمندی دانست و ابراز کرد: اهمیت دادن به این افراد مصداق معروف است.

وی به خدمات ارائه شده توسط کارخانه بازیافتی اشاره کرد و تصریح کرد: این کارخانه افرادی را به‌کارگیری می‌کند که دارای سو سابقه هستند و به آنان خدماتی ازجمله ازدواج آستان و بیمه می‌دهد درواقع مدیر این کارخانه کاری را انجام می‌دهد که برخی از مسئولان قادر به انجام آن نیستند.

 مهدوی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات چنین کارخانه هایی را برطرف کنند، ابراز کرد: این کارخانه در موضوع اقتصادی و جلوگیری از مفاسد اجتماعی به دغدغه مقام معظم رهبری عمل کرده است.
 
وی با اشاره به به کارگیری کارگرهای ایرانی در این کارخانه در پایان عنوان کرد: در این کارخانه بازیافت حتی یک کارگر طبع خارجی کار نمی‌کند در صورتی‌که دیگر کارخانه‌های مشابه کارگران خارجی را به‌کارگیری می‌کنند و حتی به افراد دارای سو سابقه نیز کار نمی‌دهند.

نظرات بینندگان