کد خبر: ۱۳۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
مدیر یکی از کارخانه‌های بازیافتی شیراز خبر داد:

فعالیت بیش از 110 نفر از افراد ترک کننده مواد مخدر در یک کارخانه بازیافتی

مدیر یکی از کارخانه های نمونه بازیافتی شیراز گفت: 112 نفر از افرادی که دارای سو سابقه کیفری و ترک کننده مواد مخدر بوده اند در این مجموعه مشغول فعالیت و دارای بیمه هستند.
به گزارش شیرازه، علی‌اصغر احسان نیا ظهر امروز در بازدید دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس از کارخانه بازیافتی با اشاره به سابقه فعالیت 32 ساله خود در بخش بازیافتی گفت: دیدگاه ما این بوده که افرادی را در این مجموعه به‌کارگیری کنیم که با خود ما همدرد بوده‌اند به نوعی این افراد دارای سو سابقه بوده و استعمال مواد مخدر را ترک کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه اینکه بیش از 112 نفر از افرادی که اعتیاد را ترک کرده و دارای سو سابقه هستند در این کارخانه مشغول کار هستند، افزود: افرادی در این کارخانه کار می‌کنند که زندگی آنان به دلیل اعتیاد به مواد مخدر دارای تنش شده است.

مدیر کارخانه بازیافتی در ادامه با اشاره به اینکه از مسئولان تقاضا داریم از ما که به نوعی مصداق اقتصاد مقاومتی را عملا انجام می دهیم حمایت کنند، عنوان کرد: اگر از سوی مسئولان به‌ویژه سازمان پسماند حمایتی از ما صورت گیرد که بتوانیم بار تفکیکی از شهرداری بگیریم می‌توانیم در فاز جدید بیش از 120 نفر دیگر را به‌کارگیری کنیم.

وی 99 درصد بهبودی یک معتاد را انجام کار دانست و بیان داشت: هنگامی‌که به یک معتاد انگیزه بدهید و بگویید شما برو ترک کن و کار برای شما آماده است بزرگ‌ترین خدمت را در حق آن فرد و جامعه انجام‌شده است.

احسان نیا در پایان ابراز کرد: تقاضای ما این است که مواد اولیه ما از سوی شهرداری و سازمان پسماند انجام شود.

نظرات بینندگان