کد خبر: ۱۳۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس:

جهاد همبستگی در خوزستان همچنان ادامه دارد + تصاویر

سرور زاده مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس گفت: اردوهای جهادی با عنوان جهاد همبستگی با موضوع تعمیر و مرمت و یا احداث منازل سیل زدگان استان خوزستان از تیرماه ۹۸ در منطقه شعیبیه شهرستان شوشتر آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.
به گزارش شیرازه، مسئول بسیج سازندگی و  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس گفت: در این اردوها که استان فارس به عنوان استان معین در استان خوزستان مستقر شده است، قرار هست که جهادگران نواحی مختلف این استان پهناور به صورت زنجیره ای اعزام و نسبت به تعمیر و یا احداث عرصه های احصاء شده اقدام نمایند

سید مجتبی سرورزاده در ادامه افزود: احداث ۵۰ واحد مسکونی و تعمیر و مرمت ۱۵۰ منزل آسیب دیده را متعهد گردیده‌ایم که تا کنون بیش از 177 واحد تعمیری یعنی 27 واحد بیشتر از طرح مصوب، تمام و به مالکین تحویل شده و نیز ۴۵ عرصه دیگر نیز در حال حاضر با هدف احداث، در مراحل مختلف رنگه ریزی تا شناژ فوقانی به سر می برند.

سرورزاده اظهار داشت: تا کنون نواحی مقاومت بسیج سپاه لارستان، لامرد، مهر، فسا، دانشجویی و در حال حاضر نی ریز  در این اردوها شرکت نموده اند و قرار هست نواحی بعدی نیز طبق برنامه زمان بندی شده اعزام گردند.

مسئول بسیج سازندگی با اشاره به محوریت فعالیت این اردوهای جهادی گفت: تعمیرات و احداث منازل در سه روستای عیله یک، دهول و خماس با سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس می باشد و نظارت بر حسن انجام کار آن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس است.

به گزارش شیرازه، دهستان  شعیبیه  دارای 56 روستا که تعدادی روستای آن در محدوه خدماتی سپاه فجر استان فارس قرار دارد که این روستا ها که در معرض سیل قرارداشتند خدمات تعمیراتی و احداثی در آنها انجام شود.
بیشترین خدمات در روستای عیله، روستای دهول و روستای یذاب که آب گرفتگی بیشتری داشتند انجام می شود.

عکاس: احمدرضا مداح
انتهای پیام/
نظرات بینندگان