کد خبر: ۱۳۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

فلسفه وجودی تشکیل مجامع کمک به ماموریت های سازمان ها و دستگاه های مختلف از جمله دولتی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس به تفارن مجمع عالی بسیج و هفته دولت اشاره کرد و افزود: فلسفه وجودی تشکیل مجامع کمک به ماموریت های سازمان ها، نهاد ها و دستگاه های مختلف از جمله دولتی است که بتوانیم ظرفیت های مختلف را در قالب 21 قشری که برای بسیج تعریف شده را پای کار بیاوریم و انسجامی به ظرفیت هایی که در استان داریم ببخشیم.

به گزارش شیرازه، سردار غیاثی پیش از ظهر امروز در همایش مجمع عالی بسیج استان فارس که با حضور فرمانده سازمان بسیج ، مسئولان و مدیران استانی در پادگان امام جسین(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، اظهار داشت: امیدواریم که خداوند متعال لطف و عنایت را در حق ما داشته باشند و خود نیز اراده کنیم که همواره در اردوگاه امام حسین(ع) باشیم.

وی مقام معظم رهبری را نائب بر حق امام عصر(عج) دانست و افرود: که اگر بخواهیم در اردوگاه امام حسین(عج) بمانیم راهی جز تبیعت از نائب امام عصر(عج) مقام معظم رهبری نداریم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن گرامی داشت هفته دولت در ادامه تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان با هنر و رجایی را گرامی بداریم.

وی به تفارن مجمع عالی بسیج و هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: فلسفه وجودی تشکیل مجامع، کمک به ماموریت های سازمان ها، نهاد ها و دستگاه های مختلف از جمله دولتی است که بتوانیم ظرفیت های مختلف در قالب 21 قشری که برای بسیج تعریف شده را پای کار بیاوریم و انسجامی به ظرفیت هایی که در استان داریم ببخشیم.

سردار غیاثی اضافه کرد: بر اساس ساختاری که سازمان بسیج تعریف کرده که هیئت رئیسه و تعدادی کارگروهی است، اقداماتی رقم خورده است، کارگروه ها نیز مسیر خود را طی خواهند کرد.



برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان