کد خبر: ۱۳۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸

دومین دوره توانمندسازی شبکه شمسای بسیج؛ اینبار در تبریز

بعد از برگزاری موفق اولین دوره گروه های تولید محتوا، امروز دومین دوره توانمندسازی شبکه مردمی سایبری انقلاب سازمان بسیج با محوریت گروه های شبکه های اجتماعی با حضور ۴٠٠ نفر از بسیجیان فعال در فضای مجازی در تبریز آغاز شد.
به گزارش شیرازه، در این دوره ویژه که از ششم تا هشتم شهریوزماه برقرار است اساتیدی چون سید نظام الدین موسوی، مسعود بصیری، فرهاد نظریان، حامد فروزان، علی قلهکی و محمدرضا شهبازی به ارائه مباحث تخصصی میپردازند.

جریان شناسی رسانه، مهارتهای شبکه سازی در فضای مجازی، ماموریتهای جبهه انقلاب در فضای مجازی درباره بیانیه گام دوم، شیوه های طنزپردازی و رسالت امیدبخشی در رسانه مورد بحث قرار خواهد گرفت.
 حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: جریان‌سازی، کنشگری فعال و تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی از جمله  اقداماتی است که از چند سال گذشته توسط سازمان بسیج انجام شده و اثرگذاری آن بسیار مشهود است.
مقابله بی‌نظیر لشکریان بسیجی در فضای مجازی، حرکت دشمنان انقلاب اسلامی را با مشکل مواجه کرده است.
مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور : در طلیعه گام دوم انقلاب، حضور و کنشگری فعال گردانهای سایبری بسیج در فضای مجازی، نوید تغییر معادلات به نفع جریان انقلاب اسلامی را سر می دهد.
لشکر سایبری بسیج، طلایه دار تمدن سازی و هویت سازی در فضای مجازی است.
نظرات بینندگان