کد خبر: ۱۳۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بخشدار جره و بالاده در گفتگو با شیرازه خبر داد:

پیگیری طرح های راه و شهرسازی بخش جره و بالاده

بخشدار جره و بالاده گفت: به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی بخش جره و بالاده، نشست مشترک بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش جره و بالاده با رئیس راه و شهرسازی شهرستان کازرون انجام شد.

محسن شیبانی بخشدار جره و بالاده در گفتگو با شیرازه، از نشست مشترک بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش جره و بالاده با رئیس راه و شهرسازی شهرستان کازرون به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی این بخش خبر داد.

به گفته وی در این نشست، طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی بخش جره و بالاده و میزان اعتبار طرح‌های در دست اجرا، بررسی شد.

شیبانی اظهار داشت: با توجه به میزان ترددهای جاده ای و حجم ترافیک موجود در محور کازرون به بالاده اميدواريم با برنامه‌ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.

بخشدار جره و بالاده ضمن اشاره برمحدوديتها و چالشهاي موجود در روند اجرايي پروژه هاي راهسازي در سطح شهرستان گفت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه ها بخصوص فرماندار و معاونین ستودني است.

به گفته وی، بررسی، پیگیری و تسریع در انجام پروژه های راه روستایی بخش جره و بالاده از جمله بلبلک،میرچکک،بیدزرد،دادین علیا و... موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

شیبانی گفت: در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کازرون در پیگیری طرح های عمرانی حوزه راه در بخش جره و بالاده با اهدا تقدیر نامه و گل تقدیر کردیم.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان