کد خبر: ۱۳۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
مسؤول دبیرخانه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اقلید تأکید کرد؛

لزوم همکاری مسؤولان در اختصاص مکانی مشخص برای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در اقلید

مسؤول دبیرخانه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اقلید بر لزوم وجود امکانات و تجهیزات و نیز همکاری ادارات شهرستانی با ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر تأکید کرد و عنوان داشت: چرا این ستاد، پس از چندین سال فعالیت هنوز نباید مکان مشخص و ساختمانی برای کار و خدمت داشته باشد تا مردم در صورت نیاز به آنجا مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار شیرازه، قاسم قربانی در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر این شهرستان که با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات شهید شریفی فرمانداری برگزار شد با تسلیت آغاز ایام سوگواری سالار شهیدان، هفته احیای امربه‌معروف و نهی از منکر را گرامی داشت و به شعار این هفته مبنی بر «نهضت حسینی، مطالبه گری و مسؤولیت اجتماعی» اشاره کرد.

وی از اهمیت و جایگاه امربه‌معروف و نهی از منکر و تأثیر نهادینه شدن این اصل در راستای تحقق سایر معروف‌ها سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به اهمیت این اصل مهم، نیاز به همراهی و همکاری تمام مردم و مسؤولان برای تحقق و ترویج آن است.

قربانی بر لزوم وجود امکانات و تجهیزات و نیز همکاری ادارات شهرستانی با ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر تأکید کرد و عنوان داشت: چرا این ستاد، پس از چندین سال فعالیت هنوز نباید مکان مشخص و ساختمانی برای کار و خدمت داشته باشد تا مردم در صورت نیاز به آنجا مراجعه کنند.

مسؤول دبیرخانه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اقلید در ادامه با اشاره به اینکه هفته احیای امربه‌معروف و نهی از منکر امسال با شعار نهضت حسینی، مطالبه گری و مسؤولیت اجتماعی از یکشنبه دهم شهریورماه جاری آغاز و تا شنبه شانزدهم همین ماه ادامه دارد، بیان داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر مسؤولان، امربه‌معروف و نهی از منکر و مطالبه گری، امربه‌معروف و نهی از منکر و مسؤولیت اجتماعی، امربه‌معروف و نهی از منکر و فرهنگ‌سازی، امربه‌معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه، امربه‌معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی و امربه‌معروف و نهی از منکر و معروف سال (رونق تولید) عناوین روزهای این هفته است.

وی سپس از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، بصیرتی، آموزشی و... در سطح شهرستان اقلید در این ایام سخن گفت و برگزاری تجمع و راهپیمایی طلایه‌داران و فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر، دیدار با امام‌جمعه، دوره آموزشی، کمپین رسانه‌ای با موضوع «نه به بی‌تفاوتی در شهرستان»، فضاسازی مناسب، تبلیغات محیطی، جلسات سخنرانی، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی، غرفه‌های ترویج خوبی‌ها، گردهمایی مردمی و...را ازجمله ویژه‌برنامه‌های هفته احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان اقلید برشمرد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان