کد خبر: ۱۳۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸

فجر شهید سپاسی شیراز ملوان را گلباران کرد

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ملوان بندر انزلی را با 4 گل بدرقه کرد.
به گزارش شیرازه، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در چهارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان ملوان بندرانزلی بود.

فجری‌های در این دیدار با ارائه یک بازی پایاپای و دیدنی موفق شدند 4 بار دروازه تیم ملوان را بگشایند تا این بازی خاطره‌انگیز در تاریخ فوتبال تیم سپاسی به یادگار باقی بماند.

شاگردان مهابادی در ابتدا روی سانتر ایوب کلانتری از روی نقطه کرنر و ضربه زیبای بابا محمدی در دقیقه 16 به گل رسیدند و در ادامه نیز میلاد غریبی در دقیقه 26 در یک ضربه پنالتی موفق به گشودن دروازه حریف شد.

این دیدار در نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاسی پایان یافت. در نیمه دوم نیز این زردپوشان شیرازی بودند که بازی را در دست گرفتند. فجری‌ها در دقیقه 65 و در یک موقعیت مناسب توسط محمد امیری موفق شدند گل سوم خود را به ثمر برسانند.

اما این پایان کار تیم فجرنبود و 10 دقیقه پس از گل سوم محمد حسین کریم‌زاده با به ثمر رساندن گل چهارم کار را برای تیم فجر تمام کرد.

سپاسی امروز بهتر از دیروز

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز پس از کسب برد پر گل مقابل ملوان به خبرنگاران گفت: لطف خداوند  و تلاش جمعی بازیکنان و کادر فنی موجب شد تا در هر دونیمه از لحاظ فنی  بازی روان و منظمی ارائه نماییم و با یک عملکرد مطلوب برد  شیرینی بدست اوریم.

داود مهابادی ضمن رضایت از عملکرد شاگردانش افزود: از ابتدای مسابقات گفته بودم که بازی به بازی عملکردمان چه از نظر فنی و چه از نظر تیمی بهتر خواهد شد و با همدلی که بین بازیکنان و کادر فنی و مجموعه باشگاه وجود دارد این نوید را می‌دهم که از وضعیت فعلی نیز بهتر شویم.

وی با بیان اینکه روز جمعه در مسابقات حذفی مقابل سپیدرود قرار می‌گیریم، ادامه داد: برای این بازی نیز برنامه‌های خاصی داریم و به لطف پروردگار با تلاش و جدی گرفتن مسابقات جام حذفی زمینه خوشحالی هواداران را فراهم می‌کنیم.

مهابادی در خصوص داوری گفت: در مجموع داوری روز خوبی را سپری کرد و بنده از عملکرد تیم داوری رضایت دارم.

در پایان این بازی تیم فجر شهید سپاسی شیراز از مجموع 4 بازی و کسب 9 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.

فارس

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان