کد خبر: ۱۳۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
مسئول شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر مساجد شیراز:

در امربه‌معروف و نهی از منکر ایده پردازی صورت گیرد

معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدارس علمیه شیراز بابیان اینکه جذابیت سازی برای جوانان و نوجوانان یکی از کارهای بسیار مهم در بخش امربه‌معروف است، گفت: باید با شیوه‌های مختلف و متنوع در این امر فعالیت کرد تا بتوانیم در این بخش موفق عمل کنیم.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام مهدی آدینه پیش از ظهر امروز در همایش متولیان فریضتین که در سالن همایش‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، ایده پردازی در امربه‌معروف و نهی از منکر را یکی از مشکلات مهم دانست و اظهار داشت: امیر المومنین(ع) می‌فرماید اگر امربه‌معروف را رها کنیم حاکمانی به ما مسلط می‌شود که اگر خوبان شما هم دعا کنند مستجاب نخواهد شد.

وی بابیان اینکه جذابیت سازی برای جوانان و نوجوانان یکی از کارهای بسیار مهم در بخش امربه‌معروف است، افزود: باید با شیوه‌های مختلف و متنوع در این امر فعالیت کرد تا بتوانیم در این بخش موفق عمل کنیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی شیراز در ادامه اضافه کرد: اگر بیان می‌کنیم که نباید جشن‌های آن‌چنانی و موسیقی مبتذل وجود داشته باشد، می‌طلبد که درصحنه حضورداشته باشیم.

وی از برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی یادکرد و بیان داشت: راه‌اندازی سه‌شنبه‌های مهدوی کار بسیار مطلوبی است که انجام می‌شود البته به‌شرط اینکه از هیچ ارگانی کمکی دریافت نشود.

تشویق نونهالان به مسائل فرهنگی، احیای امر به معروف است

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سید عادل محمدی فرد امام جماعت مسجد شهید بهشتی تصریح کرد: یکی از کارهایی که در مسجد انجام می‌دهیم این است که مکبر را در بین صلاتین و تشویق می‌کنیم، همچنین احیای معروف، حمایت و تشویق از نونهالان است.

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرازه
نظرات بینندگان