کد خبر: ۱۳۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

دفاع مقدس مبنا و اساس فرهنگ جامعه امروز است

سرهنگ پاسدار«سعید کوشکی جهرمی» با بیان اینکه دفاع مقدس مبنا و اساس فرهنگ جامعه امروز است، گفت: علل پیدایش مصائب فرهنگی امروز، کوتاهی در نشر ارزش های دفاع مقدس است.
به گزارش شیرازه، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس،  سرهنگ پاسدار«سعید کوشکی جهرمی»  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس در جلسه نهایی تدوین ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، امروز سه شنبه 12 شهریور ماه با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، رییس حوزه هنری استان، مسئول بسیج هنرمندان فارس وتعدادی از معاونین دستگاه ها اجرایی استان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار شد با بیان اینکه امروز وظیفه و اساس کار ما این است که شیوه ای از حیات و زندگی را به گونه ای تدوین نماییم که سیره شهدا در ذهن و زندگی جوان امروز نقش ببندد تا آن را اساس زندگی خود قرار دهد اظهارداشت:  و برای تحقق این امر مهم و تاثیر گزار در جامعه نیازمند کمک و همیاری مسئولان و نهادها هستیم.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در ادامه خاطر نشان کرد: علل پیدایش مصائب فرهنگی امروز، کوتاهی در نشر ارزش های دفاع مقدس است که اگر بخواهیم از گسترش این مصائب جلوگیری نماییم، تدوین و گسترش روزافزون این ارزش ها است.

دبیر ستاد استانی بزرگداشت سی نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: امسال اصل و مبنای برنامه های هفته دفاع مقدس را بر این قرار دادیم که به مخاطب نشان دهیم که 8 سال دفاع مقدس کجا بوده و امروز کجا هسنیم و افق آینده ما کجا است.

مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در پایان خاطر نشان کرد: تدوین درس ها و عبرت های دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه ادوات، ویژه برنامه ده شب با شهدا، نمایش های خیابانی، برنامه های رادیویی، اعزام راویان به مدارس، معرفی ایثارگران عرصه تولید و رونق اقتصادی، رونمایی کتاب، برنامه های ورزشی، نکوداشت جامعه ایثارگری را از اهم  برنامه های هفته دفاع مقدس نام برد .

وی گفت: ارایه برنامه های نهایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس را به دستگاه های اجرایی در چند روز آیند ابلاغ خواهد شد و دستگاه های اجرایی استان مکلف به اجرای برنامه های ابلاغی و همچنین برنامه های پیش بینی خود در این ایام هستند و امسال در نظر است برنامه های اجرایی توسط دستگاه ها ارزیابی و به رییس محترم ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که استاندار محترم فارس است ارایه و معرفی گردد.

خاطر نشان می گردد: در این جلسه تمام رؤسا و معاونین دستگاه ها به ارائه برنامه های پیشنهادی و ارائه راهکار برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال ارائه نمودند.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان