کد خبر: ۱۳۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸

شورا تسلیم قانون شد/ معارفه عضو جدید شورای شهر شیراز در هفته آینده

محمدرضا امیری فرماندار شیراز از ارسال نامه فرمانداری به شورا برای معرفی تذروی در نخستین جلسه خبر داد.
 عبدالرزاق موسوی رئیس شورای شهر شیراز نیز اظهار داشت: نامه فرماندار شیراز روز دوشنبه 11 شهریورماه به دست ما رسیده که طی آن باید در نخستین جلسه شورا، تذروی رسماً معارفه شود.

وی افزود: نخستین جلسه شورا 20 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد و در این نشست تذروی به‌صورت رسمی معرفی می‌شود.

موسوی همچنین راجع به حواشی پیش‌آمده در خصوص تأخیر در برگزاری جلسه معارفه تذروی نیز گفت: شورای شهر کار غیرقانونی انجام نداده و طبق قانون باید با نامه رسمی فرمانداری، جلسه معارفه را برگزار می‌کرد.

وی درعین‌حال گفت: برخی معتقد بودند که علی راستگو به‌عنوان عضو علی‌البدل باید به شورا می‌آمد و رسماً استعفا می‌داد و برخی نیز معتقد بودند که چون راستگو هنوز وارد شورا نشده صرفاً باید انصراف دهد و اگر این انصراف را نیز به فرمانداری اعلام کند، کافی است.

موسوی خاطرنشان کرد: فرمانداری نیز بر اساس نظر دوم عمل کرده و انصراف وی را پذیرفته است اما در هر دو موردنظر شورا این است که مُر قانون اجرا شود.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین گفت: در جلسه‌ای هم که اعضای شورا شرکت نکرده بودند، کار اعضا کاملاً قانونی بود چراکه هیچ نامه‌ای به دبیرخانه شورا مبنی بر برگزاری آئین معارفه عضو جدید، وارد نشده بود و تنها در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد. / فارس نیوز

نظرات بینندگان