کد خبر: ۱۳۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸

تخصیص حواله لاستیک به ناوگان باری دیزلی ساماندهی شده درون شهری

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز از تخصیص حواله لاستیک به مالکین خودروهای باری دیزلی ساماندهی شده در این شهر خبر داد.
 عبدالجلیل شریفی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز گفت: طرح از تخصیص حواله لاستیک به مالکین خودروهای باری دیزلی ساماندهی شده به صورت سیستمی و متمرکز در سراسر شهرهای کشور و با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت آغاز شده است.

او افزود: تمامی خودروهای واجد شرایط که بر اساس اولویت بندی و از طریق سیستم پیام رسان متصل به سامانه سوخت پیام دریافت حواله خودرو دریافت کرده‌اند، می توانند به سامانه مدیریت مرکزی حمل‌ونقل درون شهری به نشانی www.utcms.ir مراجعه و جهت درخواست حواله لاستیک اقدام کنند.

شریفی ادامه داد: داشتن پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری از جمله شرایط دریافت حواله لاستیک تخصیص یافته است.

او بیان کرد: مالکین و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل بار درون شهری که تا کنون ساماندهی نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه مدیریت مرکزی حمل‌ونقل درون شهری اقدام به ساماندهی خودرو خود و از سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار پروانه فعالیت و اشتغال دریافت کنند.
 
نظرات بینندگان