کد خبر: ۱۳۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
بخشدار جره و بالاده در گفتگو با شیرازه:

نیروی انتظامی عضو و پیکره ی وزارت کشور و یک روح در دو قالب است

بخشدار جره و بالاده در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، نیروی انتظامی عضو و پیکره ی وزارت کشور دانست و این دو را به یک روح در دو قالب توصیف کرد.

محسن شیبانی بخشدار جره و بالاده در گفتگو با شیرازه، از دیدار با سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خبر داد و اظهار داشت: عملکرد پلیس در راستای تأمین امنیت و برقراری نظم و انضباط، بسیار حائز اهمیت است.

شیبانی با اشاره به ارتباط وزارت کشور با نیروی انتظامی اظهار داشت: اعتقاد درونی و قلبی من این است که نیروی انتظامی عضو و پیکره ی وزارت کشور است و به نوعی یک روح در دو قالب است.

وی همچین بیان داشت:‌ نیروی انتظامی در بخش جره و بالاده دارای مقبولیت زیادی در بین آحاد مردم است و ارتباط مردم با نیروهای انتظامی ما بسیار خوب است و راز این موفقیت این است که پرسنل نیروی انتظامی خود را از مردم می دانند.

به گفته شیبانی، سرهنگ محمد عبادی نژاد نیز در این دیدار با بیان اینکه امنیت لازمه توسعه پایدار است افزود: امنیت لازمه ی پیشرفت و توسعه پایدار یک جامعه‌ می باشد که باید در جنبه های مختلف در اولویت قرار گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد:بزرگترین افتخار نیروی انتظامی نیز دفاع از حقوق مردم است و در واقع فلسفه وجودی و موجودیت پلیس نیز بر همین اساس استوار است که از حقوق مردم دفاع کند.

وی همچنین حمایت‌های بخشدار از اقدامات قانونی پلیس را موجب ایجاد آسایش شهروندان و امنیت پایدار در بخش جره و بالاده برشمرد و از همکاری شایسته مردم تقدیر و تشکر کرد.

بخشدار جره و بالاده افزود: در این دیدار پیرامون تلاش در راستای احقاق حقوق مردم ،پیشگیری از تضییع حقوق عمومی ، مسائل امنیتی و ... گفتگو شد.

لازم به ذکر است که در این جلسه هوشنگ غزنوی پور رئیس شورای اسلامی بخش جره و بالاده و علی اکبر صادقی رئیس شورای اسلامی شهر بالاده حضور داشتند که با اهدا سپاس نامه و گل از زحمات سرهنگ محمد عبادی نژاد تقدیر شد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان