کد خبر: ۱۳۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۸

ساخت شهرک صنعتی تخصصی صنایع دارویی در بیضا

ساخت بخش نخست شهرک صنعتی تخصصی صنایع دارویی در بیضا به مساحت ١٨٠ هکتار با حضور معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور آغاز شد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور در آیین آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شهرک تخصصی دارویی (سپیدان ۲) گفت: با توجه به جایگاه استان فارس به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، ایجاد این شهرک صنعتی می‌تواند به عنوان یکی از پیشران‌های توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال پایدار مطرح شود.

او افزود: ایجاد این شهرک صنعتی با رویکرد تخصصی استقرار صنایع دارویی استان فارس را به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی مطرح می‌کند.

امیری با بیان اینکه دشمنان، با ایجاد جنگ اقتصاد تحمیلی اقتصاد کشور را نشانه گرفتند و تلاش زیادی برای اعمال تنگنا‌های اقتصادی به کشور انجام داده‌اند، ادامه داد: خوشبختانه با اتحاد و همدلی و همراهی موجود درکشور تاکنون به اهداف خود نرسیده و بعد از این هم موفق نخواهند شد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه ما به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باید نگاه به مجاهدان عرصه اقتصادی باشد، گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و افرادی که در این عرصه کارآفرینی می‌کنند نقش رزمندگان جهاد اقتصادی را برعهده دارند.

معاون رئیس جمهور افزود: بر اساس تحلیل‌ها ۲۴ ماه آینده، ماه‌های پر رونقی برای کشور خواهد بود و آینده روشن در انتظار کشور است و همه باید تلاش کنیم یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت ملی که اتحاد و وحدت و همدلی است را حفظ کنیم. هر صدایی که ایجاد تفرقه کند و مردم را ناامید کند آن صدا صدای دشمن است.

مدیرعامل شرمت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این شهرک به عنوان ششمین شهرک صنعتی در شهرستان سپیدان است و با محوریت صنایع دارویی و تبدیلی فعالیت می‌کند.

فتوحی با بیان این که ٧٠ درصد از این شهرک به استقرار صنایع دارویی اختصاص داده شده است، افزود: این شهرک ظرفیت استقرار ٥٠٠ واحد صنعتی را دارد و برای بیش از ٥ هزار نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

او گفت: ساخت بخش دوم این شهرک نیز با ٣٠٠ هکتار مساحت تا چند ماه آینده آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان