کد خبر: ۱۳۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
امام جمعه فسا:

از زمان هشت سال دفاع مقدس تاکنون در هیچ برهه ای ندیده ام مردم اینگونه در تنگنای زندگی باشند

امام جمعه فسا به وظایف دولت در قبال معیشت مردم اشاره کرد و گفت: دولت نباید منتظر باشد که آنان را ما مشخص کنیم، تامین معیشت مردم بدیهی ترین کار برای دولت است، مردم توقع افتتاح پروژه در هفته دولت را ندارند باید بدیهیات زندگی مردم تامین شود.

حجت الاسلام حسین جمالزاده در گفت و گو با خبرنگار شیرازه، وضعیت مردم پیرامون معیشت آنان را در جامعه کنونی مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از زمان هشت سال دفاع مقدس تاکنون در هیچ برهه ای از زمان ندیده ام که مردم اینگونه در تنگنای اولیات زندگی باشند.

وی با تاکید بر اینکه اقشار نیازمند جامعه در تامین هزینه شیر خشک بچه و نان شب خود مانده اند، افزود: هزینه تامین جهیزیه نیز برای افراد نیازمند بسیار زیاد است، برخی مردم به دلیل رفع مشکلات زندگی متوسل به وام شده اند، که همین وام ها نیز پدر مردم را در آورده است.

امام جمعه فسا اضافه کرد: خانواده هایی وجود دارند که چند فرزند آنان فوق لیسانس دارند اما به دلیل نبود شغل می خواهند دربان اداره ای شوند.

حجت الاسلام جمالزاده ضمن تشکر از فعالیت های قوه قضائیه برای مبارزه با فساد تصریح کرد:مبارزه با فساد ها چرا اکنون صورت می گیرد چرا نباید در گذشته انجام می شده است.

وی به وظایف دولت در قبال معیشت مردم اشاره کرد و بیان داشت: دولت نباید منتظر باشد که آنان را ما مشخص کنیم، تامین معیشت مردم بدیهی ترین کار برای دولت است، مردم توقع افتتاح پروژه در هفته دولت را ندارند باید بدیهیات زندگی مردم تامین شود.

برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان