کد خبر: ۱۳۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸

مشارکت کانون های مساجد فارس در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا»

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس از مشارکت کانون های مساجد استان فارس در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا» خبر داد .

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس امروز (16شهریور) در نشست هماهنگی اجرای در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا»گفت: طرح سراسری تلاوت قرآن كریم با استفاده از ظرفیت های مردمی از جمله كانون های فرهنگی و هنری مساجد با همكاری شبكه قرآن و معارف سیما در مساجد كشور دوشنبه، 18شهریور مقارن با شب عاشورای حسینی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری فعال در مساجد استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: از طریق روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس در سایتwww.farsmasajed.ir ، کانال پیام رسان «سروش» به نشانی https://sapp.ir/farsmasajed اطلاع رسانی صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: ضروری است مدیران کانون های مساجد استان جهت ثبت اطلاعات كانون های مجری طرح به وبگاهhttps://bachehayemasjed.ir مراجعه و در پنل اختصاصی کانون فرم های ثبت نام را تکمیل کنند.


برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان