کد خبر: ۱۳۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد؛

حذف شعر نامانوس سنگ قبر قاتل شهید خرسند+ عکس

حیدر آسیابی گفت: شعر نوشته شده بر روی سنگ قبر قاتل شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند بلافاصله پس از مشاهده شدن با حکم قضائی برداشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ به دنبال انتشار عکس سنگ قبر حمید درخشنده قاتل شهید حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در شبکه های اجتماعی، که بر روی آن اشعاری در مدح جوانمردی قاتل ذکر شد بود موجی از اعتراضات مردمی شکل گرفت.

مردم نگرانی خود را از بابت اینکه عده ای قصد دارند جای جلاد و شهید را عوض کنند نشان داده و خواستار برخورد با عوامل این حرکت و حذف این اشعار از قبر این قاتل سنگدل داشتند.

شعر سنگ قبر قاتل شهید خرسند برداشته شد

با پیگیری های مردمی، صبح امروز دادستان شیراز خبر از حذف این اشعار نامانوس از روی سبگ قبر حمید درخشنده داد.

حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به شعر نوشته شده بر روی سنگ قبر قاتل شهید خرسند، اظهار داشت: شعر نوشته شده بر روی سنگ قبر قاتل شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند بلافاصله پس از مشاهده شدن با حکم قضائی برداشته شد.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون ساعت ۳ و نیم بامداد چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸ در حال بازگشت از مراسم احیا ، مقابل منزلش توسط حمید درخشنده مورد ضربات چاقو قرار گرفت و به‌ دلیل شدت جراحات وارده به لقاء‌الله پیوست.

قاتل وی چند ساعت پس از این اتفاق دستگیر و سرانجام صبح چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۸ حکم قصاص قاتل امام جمعه شهرستان کازرون طبق رأی صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صبح امروز در شهرستان کازرون و در ملاءعام اجرا شد. قاتل پیش از اعدام در مقابل خانواده‌اش، دادستان و برخی مسئولین علناً خود را نماینده امام زمان نامید و ذره‌ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد.


نظرات بینندگان