کد خبر: ۱۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس:

کلیه تکایا، حسینیه ها و مساجد تحت پوشش نیروی انتظامی قرار دارد

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه کلیه تکایا، حسینیه ها و مساجد تحت پوشش نیروی انتظامی قرار دارد، تصریح کرد: به یاری سید الشهدا(ع) همه نیرو ها پا به کار هستند و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
حجت الاسلام علیرضا دیلم در گفتگو با خبرنگار شیرازه، نعمت امنیت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امیر المومنین (ع) می فرمایند بزرگترین نعمت، امنیت است.

وی با بیان اینکه اتحاد، همدلی و انسجام در موضوع امنیت در استان حاکم است، افزود: با پشتوانه ائمه(ع) و همه نیروی هایی که در حوزه امنیت خدمت می کنند، امنتی پاداری را در جامعه حاکم کرده اند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کلیه تکایا، حسینیه ها و مساجد تحت پوشش نیروی انتظامی قرار دارد، تصریح کرد: به یاری سید الشهدا(ع) همه نیرو ها پا به کار هستند و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی خدمت به زوار امام حسین(ع) را افتخاری برای خود دانست و عنوان کرد: بالاترین از خدمت به زوار امام حسین(ع) خدمت دیگری نیست، از این رو با صلابت و نیروی باز بخش امنیت را تامین خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دیلم به ارائه برنامه های دفاتر عقیدتی سیاسی استان فارس در ایام محرم اشاره کرد و بیان داشت: برپایی زیارت عاشورا، عزاداری، ایراد سخنرانی سرکشی از خانواده شهدا از جمله برنامه هایی است که در سطح استان برگزار می شود.

نظرات بینندگان