کد خبر: ۱۳۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده:

نا به سامانی های اقتصادی به بی تدبیر های برخی مسئولان بر می گردد

نمایند ولی فقیه در سپاه استان فارس گفت: جامعه ما فقیر نیست این نابه سامانی هایی که رقم می خورد به بی تدبیری برخی از مسئولان و متولیان بر می گردد که اگر نگاه آنان نگاه کمک به مردم و نگاه دینی باشد قطعا مشکلات به حداقل خواهد رسید.
حجت الاسلام حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار شیرازه، به وظایف دولت مردان در تامین معیشت مردم اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم متولیان امر نظام اسلامی این است که معیشت مردم و اقتصاد مردم را تامین کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: مسئولان و متولیان نظام اسلامی باید عدالتی را در جامعه به وجود بیاورند که مردم به حق و حقوق خود برسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: جامعه ما فقیر نیست این نابه سامانی هایی که رقم می خورد به بی تدبیری برخی از مسئولان و متولیان بر می گردد که اگر نگاه آنان نگاه کمک به مردم و نگاه دینی باشد قطعا مشکلات به حداقل خواهد رسید.

وی عنوان کرد: اگر بنا است که جامعه ما اسلامی باشد باید نگاه دولت مردان تغییر پیدا کند و نگاهی در راستای تامین منافع مردم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده با تاکید بر اینکه اگر نگاه ها در جامعه به سوی ایجاد رونق و تولید بیفتند قطعا مشکلات کمتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: تنهای نگاهی که می تواند ما را در مقابل نظام سلطه به اهداف خود نزدیک کند، نگاه رونق و تولید و اقتصاد مقاومتی است
نظرات بینندگان