کد خبر: ۱۳۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در همایش ایجاد کسب و کارهای دیجیتال:

فضای مجازی فرصت مغتنمی برای کمک به اقتصاد کشور است / در فضای مجازی به ضد انقلاب میدان نخواهیم داد

سرهنگ دوستدار در همایش ایجاد کسب و کارهای دیجیتال با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی گفت: عرصه تولید محتوا و به ویژه کسب و کار دیجیتال بازارکار پر رونقی در فضای مجازی دارد.
همایش ایجاد کسب و کارهای دیجیتال با حضور سرهنگ محمد جعفردوستدار مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و فعالین و علاقمندان این عرصه توسط مجتمع دیجیتال استان فارس در تالار حافظ برگزار شد.

سرهنگ محمد جعفردوستدار مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: باید برای فضای مجازی برنامه ریزی مناسب انجام گیرد تا از تهدیدات و خطرات این فضا جلوگیری کرده و از فرصت های آن نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

وی با اظهار خرسندی از دو اتفاق مبارک در ساختار سپاه در سال 1398 این موضوع را نوید اتفاقات خوب دانست و گفت: بر اساس نیاز، دو معاونت فضای مجازی و اجتماعی در ساختار سپاه ایجاد گردیده است که با این دو اتفاق مبارک ان شاءالله برنامه های تاثیرگذاری در این دو حوزه در دست اقدام است.

مسئول سازمان فضای مجازی فارس ضمن اشاره به این که فضای مجازی می تواند یکی از راهکارهای حل مشکلات و جنگ اقتصادی در کشور باشد ابراز داشت: فضای مجازی فرصت مغتنمی برای کمک به اقتصاد کشور است و نباید در این فضا نا امید شد بلکه باید با خلاقیت و ابتکار از فرصت های آن نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به مهم بودن عرصه تولید محتوا در فضای مجازی بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی، عرصه بسیار مهم و گسترده ای است و  بازارکار پر رونقی در فضای مجازی دارد.

دوستدار خاطرنشان کرد: وجود معاونت متنا یا همان مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در جهت تولید محتوای فاخر در فضای مجازی و حمایت از مجموعه های تولید کننده محتوا می باشد که ان شاءالله در این راستا برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان فضای مجازی فارس تصریح کرد: در چند سال اخیر ضد انقلاب در فضای مجازی در صدد براندازی نظام پای کار آمده است اما به لطف خدا با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است به ضد انقلاب در فضای مجازی میدان نخواهیم داد.

سرهنگ دوستدار در پایان گفت: از شما و مسئولین حاضر در جلسه بابت شروع یک جهاد جدید یعنی جهاد در فضای مجازی تشکر می کنم ان شاءالله با ایمان و تلاش و پشتکار در مسیری که انتخاب کرده اید موفق باشید.

نظرات بینندگان