کد خبر: ۱۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
متن سراسر عصبانیت نماینده شیراز؛

۱۲ توهین اکبری در یک پاراگراف!/ آقای نماینده، درد های مردم را توئیت کنید

علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس به سخنان حجت‌الاسلام پناهیان که نمایندگان را بدلیل عدم شفافیت در آراء نقد کرده بود، واکنشی بسیار تند نشان داد.
پایگاه خبری شیرازه، اکبری در متن کوتاهی که در کانال تلگرام خود منتشر کرده است، با استفاده از الفاظ ذیل به پناهیان حمله کرده است: «شیخ گمراه»، «مدعیان فهم»، «پسرک شجاع»، «جاهل»، «خوارج»، «کسانی که به امام خمینی خون دل می‌دهند»، «خشکه مقدس»، «واعظ گستاخ»، «شیخ بی‌سواد»، «کسی که اگر منبر و میکروفن را از او بگیری هیچ است»، «یاوه‌سرا» و «گدا»!

۱۲ توهین اکبری در یک پاراگراف!/ آقای اکبری درد های مردم را توئیت کنید

 گفتنی است حجت‌الاسلام پناهیان در نقدی صریح که مورد استقبال شدید مردم هم قرار گرفت، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدلیل اینکه تن به شفافیت نمی‌دهند و حاضر نیستند رأی خودشان در طرح‌ها و لوایح مختلف را به مردم اعلام کنند، به‌شدت انتقاد کرده است.

 پناهیان با بیان اینکه نمایندگان مجلس موضوع «تفتیش عقاید» را بهانه مخفی‌کاری خود قرار داده‌اند، گفته است: «نمایندگان می‌گویند چرا می‌خواهید تفتیش عقاید کنید، آهای؛ مجلس شورای اسلامی؛ آدم باش! مگر شما آنجا بر اساس عقاید رأی می‌دهید؟! غلط می‌کنید بر اساس عقاید رأی دهید؛ باید بر اساس کار کارشناسی رأی دهید.»

 این سخنان صریح پناهیان از یک‌سو استقبال چشمگیر مردم و از سوی دیگر عصبانیت شدید نمایندگان شیراز در مجلس را بدنبال داشته است.

نظرات بینندگان