کد خبر: ۱۳۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
رئیس شورای شهر کنارتخته در گفتگو با شیرازه:

ترکیب هیئت رئیسه جدید شورای شهر کنارتخته مشخص شد/ سفر تابستانی علت تاخیر انتخابات هیئت رئیسه

سید حمید هاشمی از عدم حضور کلیه اعضای شورا جهت برگزاری به موقع انتخابات هیئت رئیسه سال سوم خبر داد.

سید حمید هاشمی، رئیس شورای شهر کنارتخته در گفتگو با شیرازه، با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه سال سوم شوراهای شهر بایستی طبق روال، تا دوم شهریور برگزار و صورت جلسه توسط فرمانداری به استانداری ارسال می شد اظهار داشت: این انتخابات در شورای شهر کنارتخته به دلیل اینکه دو عضو در مرخصی بودند، با تأخیر برگزار شد.

به گفته وی، رئیس قبلی شورا، سرکار خانم بکر، 15روز منتهی به شهریور را آزاد اعلام کرد تا اعضا اگر سفر تابستانی داشته باشند، با فراغ بال استفاده کنند که دو نفر از اعضا به موقع به انتخابات هیئت رئیسه شورا نرسیدند.

هاشمی با یادآوری اینکه طبق قانون، تشکیل جلسات شورای شهر باید به دعوت رئیس شورا برگزار شود که بعد از 2شهریور، هیئت رئیسه سال دوم منتفی بود و این دعوت باید از طریق بخشدار یا فرماندار انجام می شد تصریح کرد: این کار توسط فرمانداری کازرون انجام شد؛ اعضا به فرمانداری رفتند و انتخابات هیئت رئیسه سوم با روند قانونی اما با چند روز تأخیر انجام شد.

وی در پاسخ به خبرنگار ما که رئیس سابق شورا با وجود اینکه می دانست که اول شهریور انتخابات است،چرا آن ایام را برای مرخصی اعلام کرد؛ تأکید کرد: از آنجا که من در دوره دوم نائب رئیس شورا بودم، به رئیس شورا این تذکر را دادم که ممکن است اعضا به دو روز اول شهریور نرسند و انتخابات به تعویق بیفتد، اما خانم بکر گفتند که چون شورا حق دارد یک ماه در سال از مرخصی استفاده کند و سال گذشته هم این مرخصی استفاده نشده، این وقت را با تأکید بر حضور اعضا در موعد مقرر در اختیار اعضا قرار داد. اما از آنجا که برگشت همه اعضا محقق نشد، این انتخابات با تأخیر انجام شد.

به گزارش شیرازه، ترکیب هیئت رئیسه جدید شورای شهر کنارتخته به شرح زیر است:

مهندس سید حمیدهاشمی به عنوان ریاست شورای شهرکنارتخته

محمودحیدری نائب رئیس شورای شهر

محمدراست سخنگوی شورا

سرکارخانم بکرمنشی اول

مجتبی عباسی منشی دوم شورای شهر

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان