کد خبر: ۱۳۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
تشریح چرایی موج‌سواری کاذب از فوت سحر خدایاری در گفتگو با شیرازه؛

یک جریان خاص در قدرت به‌جای پاسخ‌گویی ناکارآمدی خود در حال بازی نقش اپوزیسیون است/ این نوع دوقطبی و شانتاژبازی‌ها در صورت عدم اقدام به‌موقع قوه قضائیه تا انتخابات اسفند ادامه دارد

صفرپور، تحلیلگر سیاسی شیرِاز به تحلیل مسائل و ماجرای پیش‌آمده از فوت سحر خدایاری بر اثر خودکشی پرداخت و گفت: متاسفانه یک جریان خاص که در قدرت است و نتوانسته به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند، به‌جای پاسخ‌گویی ناکارآمدی خود در قوای مجریه و مقننه، در حال بازی نقش اپوزیسیون نظام است.

غلامرضا صفرپور در گفتگو با شیرازه به تحلیل مسائل و ماجرای پیش‌آمده از فوت سحر خدایاری بر اثر خودکشی پرداخت و بیان کرد: متاسفانه یک جریان خاص که در قدرت است و نتوانسته به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند، به‌جای پاسخ‌گویی ناکارآمدی خود در قوای مجریه و مقننه، در حال بازی نقش اپوزیسیون نظام است و برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم سعی دارد با حاشیه‌سازی و فرافکنی، افکار لمونی را دست‌کاری کرده تا ضعف مدیریتی و عملکردی خود را بپوشاند.

وی با بیان باید افکار عمومی از مسوولین و نمایندگان مجلس بپرسند که چه افداماتی انجام داده‌اید که بنا به گفته خانواده مرحومه خدایاری، وی با داشتن دو مدرک دانشگاهی زبان و کامپیوتر در این کشور شغلی برایش وجود نداشته باشد و له وضعیت افسردگی برسد؛ ولی دختر وزیر و همسر خانم نماینده (پروانه سلحشوری) گه انروز صدایش بلند است، با رانت از بیت‌المال ایتفاده کنند و هیچ کزیر و وکیلی صدایش درنیاید.

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: اگر با این دست سلبریتی‌ها و آقازاده‌ها و ویژه‌خوارها برخورد جدی صورت می‌گرفت اینها این‌قدر پای خود را از گلیمشان درازتر نمی‌کردند.

به گفته صفرپور، اگر آن به اصطلاح حامی مالی دختر خیابان انقلاب (چهارشنبه‌ سفید) مورد مواخذه قرار می‌گرفت کار به اینجا نمی‌رسید.

وی ادامه داد: اگر در جریان قتل میترا استاد که همین سلبریتی‌ها و برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب به این خانم اتهام پرستو، مهدورالدم و ... می‌زدند و حقوق زن را تنها لقلقه زبان قرار دادند آنها را به دادگاه فرا می‌خواندند، لااقل برای افکار عمومی روشن می‌شد که این جریان فقط از مفاهیمی مانند حقوق بشر و آزادی و.... با شانتاژبازی و جوسازی تنها زمانی استفاده می‌کنند که در راستای منافع جتاحی آنها باشد.

این تحلیگر سیاسی گفت: مرحوم خدایاری نه تنها دختر به اصطلاح آبی نبوده و دختر آبی واقعی خانم احتشامی بوده که خودش اعلام کرده که دختر آبی هست و الان آزاد است و حتی دادگاهی نشده است.

صفرپور اضافه کرد: خانم خدایاری برخوردی با نیروی انتظامی داشته و می‌بایست دادگاهی می‌شده انا بنابر اعترافات خانواده حالات روانی خوبی نداشته و از قبل سابقه خودکشی داشته است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: قوه قضاییه باید با هرشخصیتی اعم از نماینده مجلس یا هر مقام دیگری که با فضاسازی و حاشیه‌پردازی آن‌هم دروغ باعث التهاب فضای جامعه می‌شود، برخورد کند و آنوفرد را به پای میز محاکمه بکشاند و نقل جریانات دیگر به این سادکی از این قضیه عبور نکند.

صفرپور گفت: به نظر می‌رسد این جوسازی جریان خاص با بهره‌مندی سیاسی از جریان خودسوزی این خانم (که بنا به گفته سلحشوری به خودسوزی تونس که منجر به بیداری اسلامی شد) بوده و به دنبال آشوب در جامعه بود که با شکایت به موقع پدر این مرحومه، دادستان باید به‌عنوان مدعی‌العموم وارد قضیه شده و پشت پرده این جریان فرصت‌طلب را به افکار عمومی معرفی کند.

این استاد دانشگاه تاکید داشت: قطعا اگر این اقدام انجام نگیرد، از این دست‌ موضوعات که باعث جوسازی، حاشیه‌سازی، موج‌سواری کاذب و ایجاد فضای دوقطبی تا انتخابات اسفندماه ادامه می‌یابد.

صفرپور تصریح کرد: امروزه با اقدامات قوه قضائیه اعتماد مردم به نظام اسلامی بیش از پیش شده و نباید اجازه داد این اقدامات ارزنده با این نوع جوسازی‌هایی که متاسفانه رئیس‌جمهور با نقل "با بگیر ببند کاری درست نمی‌شود" کلید آن را زده است، زیر سوال رود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان