کد خبر: ۱۳۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
تحلیل پشت پرده شانتاژبازی حاصل از مرگ خدایاری در گفتگو با شیرازه؛

برخی سلبریتی‌های معلوم‌الحال و سیاسیون عامدانه یا غیرآگاهانه آتش‌بیار معرکه دشمنان شده‌اند/ با جنجال‌سازی موسوم به دختر آبی به دنبال مظلوم‌نمایی هستند

طاهری، فعال سیاسی شیراز گفت: سلبریتی‌های معلوم‌الحال و برخی سیاسیون از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس که باید به عنوان بوق‌چی‌های دشمنان نظام از آنها یاد کرد، با جنجال‌سازی عامدانه یا غیرآگاهانه، آتش بیار معرکه دشمنان شدند و در میدان طراحی شده آنها بازی کردند.

جعفر طاهری در گفتگو با شیرازه با تحلیل موج‌سواری ‌از فوت سحر خدایاری گفت: سلبریتی‌های معلوم‌الحال و برخی سیاسیون از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس که باید به عنوان بوق‌چی‌های دشمنان نظام از آنها یاد کرد، با جنجال‌سازی عامدانه یا غیرآگاهانه، آتش بیار معرکه دشمنان شدند و در میدان طراحی شده آنها بازی کردند و بسیار جای تاسف دارد که برخی از این افراد در سطوح بالای نظام مسئولیت دارند.

وی با ابراز تاسف افزود: برخی نمایندگان مجلس نظیر مطهری و سلحشوری و ... که انتخابات را در پیش دیدند نیز در بوق حمایت از حقوق زنان به بهانه خودسوزی و مرگ سحر خدایاری دختر آبی دمیدند تا شاید آبی برای انتخابات داغ کنند.

به اذعان این فعال سیاسی شیراز، یقینا آنها خائنان و وطن فروشانی هستند که برای انحراف افکار عمومی از مطالباتشان دست به هر اقدامی میزنند تا پازل دشمنان انقلاب را کامل کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: جای تامل دارد که جریان سیاسی حامی جنجال‌سازی موسوم به دختر آبی، برخورد سیاسی و دوگانه با جان افراد انجام می‌دهند و برای ضدیت و تقابل با نظام از همه ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی خود استفاده می‌کند و سعی در مظلوم‌نمایی دارند.

به گفته وی، در برخورد با قضیه قتل میترا استاد و برخورد سیاسی با آن نشان دادند که به هیچ‌وجه برای جان و حقوق مردم احترامی قائل نیستند مگر آنکه منافع سیاسی آنها تامین شود.

این فعال سیاسی بیان داشت: انتظار است که دستگاه قضایی قاطعانه با این افراد برخورد کند و همچنین رسانه‌ها و دلسوزان کشور نیز موظفند خیانت این افراد را برملا کنند و افکار عمومی را نسبت به پشت پرده‌های توئیت‌ها و استوری‌ها و اشک تمساح‌های این جماعت، هوشیار سازند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان