کد خبر: ۱۳۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
دکتر محمدجواد سلمان‌پور در گفتگو با شیرازه:

به پدر سحر خدایاری برای اعاده حیثیت از تریبون مجلس وقت داده شود/ وزیر فرهنگ تا به کی نظاره گر پیوستگی برخی مطبوعات با دشمنان این ملت است؟

سلمان‌پور، چهره دانشگاهی و سیاسی شیراز گفت: تقارن اعتمادافزایی و امیدآفرینی قوه قضاییه با اعتماد زدایی و امیدسوزی پروانه سلحشوری و آنلاین، جرم را مضاعف می‌کند.

دکتر محمدجواد سلمان‌پور در گفتگو با شیرازه به بررسی و تحلیل جنجال‌های اخیر مربوط به فوت سحر خدایاری و فضای دوقطبی ایجادشده پرداخت و بیان کرد: با صدای بلند به روسای قوای سه گانه باید گفت: آیا هنوز وقت آن نرسیده است؟ وقت آن نرسیده که به بازی با اعصاب و سلامت بهداشت روان مردم پایان دهید؟ وقت آن نرسیده است که به هزینه شدن ابروی مردم برای دیده شدن و عرض اندام زنان سلبریتی و مجلسی پایان دهید؟

وی افزود: وقت آن نرسیده است که دیانت، شرافت و مذهب مردم به پای کسب محبوبیت در انتخابات و رأی مردم ذبح نشود؟ وقت آن نرسیده است که به تئاتر بازی و فیلم بازی کردن برخی نمایندگان مجلس پایان دهید؟

این فعال سیاسی و دانشگاهی گفت: وقت آن نرسیده که به انحراف اذهان مردم از مسایل اصلی به امور فرعی و عبث پایان ببخشید؟

وقت ان نرسیده است که دست از سر عفت و حیا و نجابت زن ایرانی برداشته شود تا هویت فطری زن را قربانی امور سیاسی نشود؟

سلمان‌پور تصریح کرد: وقت آن نرسیده است که افراد فاقد سواد و سفیه به نام سلبریتی در جای خود بمانند و پا از گلیم خود فرا ننهند؟

وی عنوان کرد: آیا وقت آن نرسیده است تا رسانه‌هایی مانند خبرآنلاین و برخی مطبوعات که از پول ملت به چند برابر ارتزاق می کنند از دست دشمنان قسم خورده خارجی آزاد شوند؟ وزیر فرهنگ تا به کی نظاره گر پیوستگی این رسانه و برخی مطبوعات با دشمنان این ملت است؟

به گفته عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز، وزیر بهداشت دولت کجاست که گلو پاره کند برای افسردگی و غم مردم که حاصل بازی با اعصاب و روان مردم است؟ نمایندگان با شرافت مجلس کجا هستند که فریاد بر سر همکار خود زنند تا برای محبوبیت و کسب رای، مرده خوری و لاشخوری نکنند و با روان و آبروی مردم و زن ایرانی بازی نکنند؟

این چهره سیاسی و فرهنگی در شیراز اظهار کرد: ریاست محترم قوه قضائیه تا به کی مردم شاهد نیرنگ و خدعه و دغل‌بازی شبکه به هم پیوسته بی رحم داخل و خارج که سر در آخور سازمان‌های جاسوسی بیگانه دارند، باشند؟

به گفته سلمان‌پور، آنچه امروز در قصه تلخ سحر خدایاری میگذرد وجدان هر انسان و مسلمان و ایرانی را می‌گدازد و اگر برای اولین بار بود قابل اغماض بود؛ اما شاهدیم هر از چند مدتی برای افسرده کردن مردم ایران و زدن اعتماد مردم به نظام و دستگاه عدلیه این قبیل جرایم و فتنه‌انگیزی تکرار می‌شود!

این استاد دانشگاه ادامه داد: ده‌ها جرم و خیانت به انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و مردم، خانواده سحر خدایاری و خود سحر خدایاری رخ داده است؛ این جرایم منشأ آشکاری دارد و ریشه پنهان و دراز!

به اذعان وی، آنچه بیشتر از همه دل‌آزار است عوامل آشکار این جرایم است که با مثلث نمایندگان مجلس جویای رأی مجلس (پروانه سلحشوری و علی مطهری) و رسانه خبرآنلاین عقبه داخلی دشمن و سلبریتی‌های بی‌سواد و عروسک خیمه‌شب بازی سیاسیون اصلاح‌طلب شکل گرفته است!

سلمان‌پور در ادامه این گقتگوی تفصیلی با شیرازه به جرایم این جنجال تصریح کرد که مشروح می‌خوانید: جرائمی که این مثلث مباشرتا یا به سببیت مرتکب شده‌اند عبارتند از؛ ۱-دروغ و بهتان به دستگاه قضاء

نسبت صدور شش ماه حبس به دستگاه قضا از تریبون مجلس توسط نماینده درآرزوی دیده شدن و خبرآنلاین به تنهایی جرمی قابل تعقیب است و ضرورت تعقیب قضائی وقتی دو چندان می‌شود که این خبر دروغ سبب وقوع ده‌ها جرم نابخشودنی دیگر می‌شود که به برخی از آن جرایم در پی اشاره شده است.

آیا ریاست محترم قوه قضائیه و دادستان محترم کشور می‌خواهند این جرم را نادیده و مسکوت بگذارند؟ چگونه در مقابل جرم مشهود سکوت می‌کنید؟

۲-دروغ و هتک حثیت از سحر خدایاری

آیا سحر خود خودکشی کرد؟ و اسباب و معاونتی در خودکشی وجود نداشت؟! اگر عدم تعادل روانی وی که خانوده محترمش گزارش کردند بپذیریم، افراد و جریانی که سبب خودکشی وی شدند از مباشر اقوی بوده و قاتلین اصلی سحر به حساب می‌آیند. آیا این خون نیز هدر خواهد رفت؟ آبروی او که یک دختر مومن و محجبه بود چه می‌شود؟

۳-هتک حیثیت از خانواده متوفی سحر خدایاری

همانگونه که پدر سحر اظهار داشته است: خانواده‌ای مومن و اهل دیانت و انقلابی در سراسر ایران به اموری غیر از اینها شهره شدند و به بهتان داشتن دختری غیر مذهبی و .... نواخته شدند. آیا احترام، عزت و سلامت زنده‌ها بیشتر از مرده‌ها نیست؟ اگر سحر که به رحمت ایزدی پیوسته است سزاوار دفاع در مجلس و مطبوعات هست، آیا خانواده وی که زنده هستند سزاوارتر به دفاع از خود در تریبون مجلس و مطبوعات و دستگاه قضا نیستند؟

امثال سلحشوری و مطهری و خبرآنلاین و سلبریتی‌ها که کاری به زنده‌ها ندارند و فقط مدافع و وکیل مرده‌ها هستند؛ اما قوه قضائیه سزاوار است ابتدا به دفاع از خانواده سحر بپردازد و مجرمینی که هتک حثیت کردند و خانواده داغدار سحر را محاکمه و مجازات کنند.

به رئیس مجلس که امیدی نیست، اما از نمایندگان باشرافت مجلس می خواهیم به اندازه وقتی که سلحشوری از تریبون مجلس دروغ‌پراکنی کرد، به پدر و خانواده سحر نیز اجازه دهند از همان تریبون به اعاده جیثیت بپردازند.

۴-بازی با اعصاب و روان مردم ایران و زمینه افسردگی و غم مردم.

وزیر بهداشت اگر دنبال عامل افسردگی و غم مردم است، باید چشم باز کنند که گریه بر عزای حسین ابن علی(ع) موجب شادی و بهجت است.

آنچه مردم ایران را در این ۴۰ سال افسرده کرده و می‌کند، این بازیگرهایی است که از خانه مطبوعات وابسته و خانه مردم و لانه سلبریتی‌ها و سیاسیون پشت آنان، صورت می‌گیرد. وزیر بهداشت باید علیه سلحشوری و علی مطهری و چند سلبریتی بی‌سواد و برخی مطبوعات وابسته فریاد بکشد و افسردگی ستیزی کند. طوفانی از دروغ و تهمت راه می‌اندازند و در غبار افسردگی مردم پنهان می‌شوند و نه تنها تن به عذرخواهی نمی‌دهند، بلکه جرم خود را تکرار می‌کنند.

۵-بازی با اعتماد مردم به نظام و قوه قضائیه

از مهمترین ابعاد جرم مثلث فوق‌الذکر یک بازی بسیار زشت با امید و اعتماد مردم است. آنان با بهتان و دروغ به همراه ناله و اشک تمساح‌گونه خود، اعتماد مردم به نظام و قوه قضائیه مورد هدف قرار دادند. این جرم زمانی به وقوع می‌پیوندند که دستگاه قضا با برخورد هوشمندانه و منصفانه با مفسدین دانه درشت اقتصادی می‌رفت تا اعتماد مردم به نظام و عدالت‌محوری جمهوری اسلامی و دستگاه عدلیه آن بازسازی کند و تا حدود زیادی مردم را امیدوار کرده بود.

در این شرایط ناجوانمردانه از تریبون مجلس و رسانه‌ای با رانت دولت با تبر تهمت به جان امید و اعتماد در حال رشد و استحکام مردم افتادند.

۶-معاونت در بر اندازی نظام با رسانه‌های دشمن و سازمان‌های جاسوسی و تهیه خوراک تبلیغی علیه اسلام و جمهوری اسلامی

آقای رئیس‌جمهور و آقای رئیس مجلس و آیت‌الله رئیسی؛ آیا امروز حرکت هماهنگ مریم رجوی با خانم سلحشوری و علی مطهری را نمی‌بینید؟ آیا به هم پیوستگی خبرآنلاین را با خبرگزاری‌های اسرائیلی و شبکه‌های معاند خارجی و سازمان منافقین و مریم رجوی را نمی‌بینید؟ اگر نمی‌بینید که صد مصیبت و اگر می‌بینید و اقدام نمی‌کنید ده مصیبت؟

دستگاه‌های امنیتی چگونه نشانه‌های آشکار وجود شبکه به هم پیوسته داخل و خارج که برخی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و برخی نماینده مجلس و سلبرتی‌ها را به هم دوخته است کشف و به دست عدالت نمی‌سپارد؟؟؟!!!

چرا قوه قضائیه به این فتنه‌انگیزی‌های تکراری که هر از چند گاهی به جان انقلاب اسلامی و اعصاب و روان و امید و اعتماد مردم می‌افتند برخورد نمی‌کند و پایان نمی‌بخشد؟؟؟!!

بله ! ریاست مجلس و نمایندگان از برخورد با همکاران خاطی و مجرم خود اجتناب می‌کنند که مبادا رأی خود و محبوبیت خود را برای انتخابات‌های پیش رو از کف بدهند. دولت که خود پر از رخنه و نفوذ است، حواشی این جرایم را مفری برای عدم پاسخگوئی از ناکارآمدی‌های خود در معیشت و چرخ زندگی مردم و عزت پاسبورد و ... می‌بیند، اما قوه قضائیه چرا عادلانه وارد رسیدگی به این نوع اعمال مجرمانه سازمان یافته نمی‌شود؟؟

بدون تردید امیدی به دولت و مجلس برای رسیدگی به اعمال زشت و مجرمانه مثلث فوق نیست، اما امید و اعتماد رو به تزاید ما به قوه قضائیه و شخص آیت‌الله رئیسی، ما را امیدوار می‌کند که به فتنه‌انگیزی که هر از چندی تکرار می‌شود پایان داده شود.

البته می‌دانیم که سازمان‌های حقوق بشری و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند خارجی که نیمه پنهان این نیمه آشکار داخلی و آن مثلث هستند از رسیدگی قضائی جیغ و داد بر می‌کشند که قطعا صوتی بیش نخواهد بود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان