کد خبر: ۱۳۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
فعال سیاسی فرهنگی در تحلیل دروغ دختر آبی در گفتگو با شیرازه:

برخی به هر دری می زنند که فتنه ۹۸ را تحقق ببخشند/ وقتی از متن مجلس شورای اسلامی بوی تعفن فتنه گری می آید، از دیگران توقعی نیست

دکتر مقدسی در تحلیل دروغ دختر آبی گفت: درست از پایان فتنه شکست خورده ۸۸ ، حرکت خود را آغاز کردند تا بتوانند کار خود را در ده سال بعد یعنی سال ۹۸ به سرانجام برسانند.

محمدصالح مقدسی فعال سیاسی در گفتگو با شیرازه، به تحلیل دروغ دختر آبی پرداخت و گفت: درست از پایان فتنه شکست خورده ۸۸ ، حرکت خود را آغاز کردند تا بتوانند کار خود را در ده سال بعد یعنی سال ۹۸ به سرانجام برسانند. اما هیچگاه خیال نمی‌کردند که همان فتنه عظیم هم، با دست خودشان رسوا شده بود چرا که از قدیم گفته اند دروغگو حافظه ندارد.

به گفته وی، از سال ۵۸ خود را در لباس انقلاب، نمایان کردند تا گرگی شوند در لباس میش و گرگ وار بر سر سفره پر از بره انقلاب چنان چمبره زدند که تا نسل‌های بعدشان را سیر کردند.

مدیرمسئول و صاحب امتیاز هفته نامه جهانتاب ادامه داد: انگار نه انگار که حضرت امام روح الله آمده بود که سفره وسیع انقلاب را در بین محرومان امتش بگستراند ولی خب مسافران پرواز ۵۷ چنان دور اولین سید فاطمی را حلقه کرده بودند و مدعی انقلابی گری و دین مداری شدند که خودشان نیز باورشان شده بود.

به گفته این فعال سیاسی، دیری نپایید که دشمنان قسم خورده اسلام از در و دیوار به خانه انقلاب ریختند و به دنبال ربودن هویت و خاک کشور، هر کاری از دستشات بر آمد انجام دادند و از هیچ ظلم و توطئه ای دریغ ننمودند.

مقدسی افزود: جالب ماجرا آنجایی است که همان گرگهای در لباس میش که حال، نخست وزیر هم از بین آن ها بود کاری کردند کارستان و دقیقاً در همان ایامی که کشور دچار بحران است و نیاز به وحدت رویه دارد؛ پوست خود را شکافتند و با حملاتی، بره های مظلوم را تار و مار کردند و خانه را ویران نمودند که البته «یدالله فوق ایدیهم» "با درایت به موقع مجلس شورای اسلامی" و تدابیر بی نظیر امام امت فتنه های خون آشامان خاموش شد و با همت بی بدیل رزمندگان اسلام و انقلابیون راستین آرامش به کشور بازگشت.

وی تصریح کرد: البته باید گفت این فتنه شاید از جهتی خاموش شد اما مغرضان به اسلام و انقلاب ساکت ننشستند و نقشه راه را به گونه ای ترسیم کردند که بتوانند هم از آبشخور نظام بنوشند و هم اینکه در سایه ولایت زمان همراه شوند تا که در اولین فرصت طرح شوم خود را پیاده کنند.

این فعال فرهنگی اظهار داشت: دشمنان ایرانی نما، کشور در سالهای منتهی به سال 68، طرح رهبری ده ساله را پرده برداری کردند و پس از آنکه در ده سال ابتدای انقلاب برای حذف اصل انقلاب اسلامی تیرشان به سنگ خورده بود حال بر آن شده بودند که با طرح این موضوع؛ عمود انقلاب (اصل ولایت فقیه) را به پایین بکشند تا از این مسیر بتوانند خود را به مقصد برسانند و از این موضوع دو کلیدواژه فتنه انگیزی ساطع شد؛ یک اینکه حذف رهبری برابر با سقوط انقلاب و دوم اینکه "عدد ده" عددی است که می تواند به کمک برنامه ریزی ها بیاید چرا که در ده سال هم حافظه ها پاک می شوند و هم دولت ها جابجا می شوند و هم مجلس ها دستخوش تغییر می شوند فلذا از این رودخانه گل آلود؛ ماهی گیری آسان خواهد شد؛ در نتیجه با رمز عملیاتی ده ساله گامهای بعدی را برداشتند.

وی ادامه داد: در همین حین بود که روح بلند حضرت امام به ملکوت اعلا پیوست و با رأی خبرگان رهبری؛ امام خامنه ای دومین سید فاطمی آمد تا فتنه 68 را در نطفه خفه کرد؛ که البته در حین انتخاب رهبری در مجلس خبرگان؛ طرح شورای رهبری توسط یکی از همان گرگ های در لباس میش مطرح شد ولی این موضوع نتوانست مورد اقبال عمومی قرار بگیرد و اینجا نیز "با درایت مجلس خبرگان رهبری که یکی از مجالسی است که مستقیما با انتخاب مردم تشکیل می شود"؛ به کمک ولی امر مسلمین جهان آمد و فتنه 68 نیز به سر انجام شوم خود نرسید.

برخی به هر دری می زنند که فتنه ۹۸ را تحقق ببخشند/ وقتی از متن مجلس شورای اسلامی بوی تعفن فتنه گری می آید، از دیگران توقعی نیست

مدیر مسئول هفته نامه جهانتاب گفت: پس از پایان این توطئه؛ جریان فتنه گر خود را برای بازپروری به حاشیه کشاند و البته برای اینکه خود در دام فراموشی سیاسی گرفتار نشود؛ هر از گاهی با نقاب های مختلف به میدان می آمد و خیلی زود باز میگشتند تا اینکه یکی از گرگ های پرواز انقلاب با جنجال آفرینی و رقیب حراسی و توهین و تهدید و تخریب رقیبش توانست نظر عموم مردم را به خود جلب کند.

مقدسی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت اینکه اگر نبود خفقان فکری و سیاسی به وجود آمده توسط گرگ اول که در سالهای 68 تا 76 در رأس قدرت اجرایی کشور قرار داشت؛ هیچگاه شعار های عوام فریبانه و پوچ انگارانه آزادی خواهی و آزادی طلبی گرگ دوم به ذهنها نمی نشست و با لب و لوچه جوانان آن زمان بازی نمیکرد؛ لذا می توان در این ماجرای طرح شده نقشه راه دقیقی را به تماشا نشست که انگار از سالها قبل برای آن برنامه ریزی شده بود.

صاحب امتیاز هفته نامه جهانتاب یادآور شد: از سال 76 و با طرح شعارهایی همچون آزادی بیان و اندیشه؛ روح دوباره ای به قالب لشکر یزیدی غرب و شرق دمیده شد و جریان نوظهوری با هدف شومش پا به میدان گذاشت.

وی با بیان اینکه درست از همان ابتدای 76 تا 78 را که بررسی می کنیم به نام ولنگاری و آزادی نامشروع هر کاری انجام شد به حدی که جامعه جوان را نیز خواسته یا نا خواسته با خود همراه کرد تصریح کرد: در تیرماه 78 با طرح اصلاح قانون مطبوعات و تعطیلی سازماندهی شده ی برخی روزنامه های همسو با دولت وقت و آغاز موج آفرینی جدید غربیان؛ فتنه ای با مقیاس بزرگ رقم خورد.

به گفته مقدسی، نکته حائز اهمیت در این فتنه را می توان اینگونه برشمرد که دشمن از زدن انقلاب و ولایت به صورت مستقیم سودی را کسب نکرده بود و تنها راه رسیدن به خواسته شوم خود را در به خط کردن رسانه ها و دانشجویان به عنوان سنبل هدایت افکار عمومی یافته بود و انصافا می توان اعتراف کرد که نقاط کلیدی کار را پیدا کرده بودند ولی غافل از اینکه این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن وظیفه نگهداری اش را به عهده گرفته ولیکن جریان موجود نیز با حضور مردم شریف و انقلابی تمام شده و این بار نیز دشمنان این مرز و بوم خاموش شدند.

وی تأکید کرد: جالب است بدانید که سردمداران فتنه 78 نیز همانند فتنه های قبل از متن اصلی کشور بودند و از گرگ های در لباس میش که در کنار رهبری معظم تکیه داده بودند اما نان خود را مدیون یزیدیان هستند.

و این نیز گذشت...

این فعال سیاسی ادامه داد: از همان سال لشکر کوفیان نظام شروع به یارگیری و باز پروری خود شدند، مجلس ششم که شکل گرفت را نیز با خود همراه کردند تا قوت بگیرند؛ سالها گذشت و مجلس و دولت تغییر کردند و حافظه سیاسی ملت نیز کمی پاک سازی شده بود تا اینکه به سالهای منتهی به 88 نزدیک شدیم.

مدیرمسئول هفته نامه جهانتاب گفت: جالب است که بدانید یارگیری نیروهای در مقابل نظام اینقدر دقیق بود که عملا تمام افراد منسوب به اصل نظام را با خود همراه ساخته بودند؛ از یار دیرین امام و رهبری گرفته تا برخی مراجع و برخی شخصیت های به ظاهر انقلابی و ...

مقدسی تصریح کرد: و اینجا بود که جنگ خیر و شر با مقیاس کوچک شکل گرفت؛ البته در این فتنه بحث دولت و انتخابات و رقیب و خدمت و این گونه مثالها نبود بلکه دشمنان یزیدی این ملت بزرگ بر آن شده بودند که این بار دیگر کار را یکسره کنند.

برخی به هر دری می زنند که فتنه ۹۸ را تحقق ببخشند/ وقتی از متن مجلس شورای اسلامی بوی تعفن فتنه گری می آید، از دیگران توقعی نیست

این فعال فرهنگی افزود: شاهد این موضوع اینکه کسانی که به یار دیرین امام و رهبری معروف بودند و کسانی که سالهای سال در لباس میش آرمیده بودند و خود را مطیع مطلق دانسته بودند؛ به یک باره نقاب از چهره برداشتند و با عناوینی چون حامی فتنه و ساکت فتنه؛ چرهره واقعی و پلید خود را نشان دادند کانه کار را تمام شده می دیدند و اینبار به قصد پایان کار؛ چهره نفاق به خود گرفتند.

به گفته وی، کشور تازه پا به عرصه تلاش و پیشرفت و استقلال و قدرت نهاده را تا مرز سقوط و نابودی کشاندند و دستاورد های سه دهه را در طول هشت ماه به زیر پا انداختند.

مقدسی گفت: آنها آمده بودند که انقلاب و نظام و رهبری را با هم به زیر بکشانند ولی اینبار نیز با درایت وصف ناشدنی رهبری معظم انقلاب با پشتوانه بسیار پر قدرت مردمی؛ کار تمام شد و روسیاهی آن به زغال ماند.

صاحب امتیاز هفته نامه جهانتاب با بیان اینکه لشکر کوفی و شامی و سعودی و تکفیری و غرب و شرق و داعش و سبز و بنفش و آبی و غیره از سال 88 خود را آراستند تا در ده سال بعد یعنی 98 و در آغاز دهه پنجم انقلاب و برداشته شدن گام دوم؛ تیر خلاص را بزنند، اظهار داشت: آنان از کشته سازی سبز پیشگان اموی در عاشورای 88 بر سر خون ندا آقاسلطانی هم قسم شده اند تا در عاشورای 98 کشته دیگری را نذر قیام شوم خود سازند.

به گفته وی، کوفیان انقلاب چنان آرایش جنگی که به خود گرفته اند که انگار قرار است کربلای دیگری با به صحنه بکشند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: چنان رجوی ها و ترامپ ها و نیتانیاهو ها و ملکه ها و بن سلمان ها از تمام شدن کارزار 98 دم می زدند و سربازانشان در داخل کشور نیز بله قربان گو به میدان آمده اند که گویی خبری در راه است...

وی گفت: در سال 96 قرار بود آغاز عملیات دوقطبی سازی در کشور باشد تا شاید بتوانند کار نیمه تمام دو قطبی 88 را در 98 به اتمام برسانند اما تدبیر بی شائبه ولی امر مسلمین جهان در سال 97 و نیز فوت یکی از شخصیت های پیدا و پنهان ماجراجویی های فتنه انگیزی ده ساله های انقلاب؛ سبب شد که خواب خوش آن جریان خوش خیال باطل برآشفته شده و نقشه عملیات 98 پاره شود و عملا انتخابات 96 بدون هیچ گونه حاشیه ای به پایان برسد.

مقدسی ادامه داد: در سال 97 نیز پیش بینی های رهبری معظم انقلاب و هشدار های بیدارکننده او؛ تمام جریان سلطنت طلبان و منافقین و سعودیان و آمریکا و صهیون را غافلگیر کرد و بازی های جام جهانی 98 فتنه انگیزی را بر ملا ساخت؛ اما آن دشمنان قسم خورده در تلاش بودند تا بتوانند از نقاط ضعف موجود در جامعه انسانی و اسلامی ایران زمین استفاده کنند و عملیات باطلشان را احیا سازند.

به گفته صاحب امتیاز هفته نامه جهانتاب، سوء مدیریت های موجود در کشور، گرانی های پی در پی، اختلاس های یکی یکی، بگیر و ببند های بی بهانه و صدور احکام ناعادلانه، برخورد های نابخردانه نیروهای رسمی و دولتی با مردم، تصمیم گیری های جناحی و به دور از عقلانیت مجلسیان و غیره و غیره بهانه هاییست که تمام جریانات مقابل را تهییج کرده و برای براندازی نظام مقدس انقلاب اسلامی دلگرم ساخته و باعث شده که آنان در نیمه دوم سال 97 از تلاش خود دست برندارند.

وی ادامه داد: در این میان روح بلند حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی(اعلی الله مقامه شریف) به ملکوت اعلا می پیوندد و موجب شده که فرمول مدیریت نظام دستخوش تغییر شود و با آمدن آیت الله رئیسی به رأس قوه قضائیه تمام معادلات دشمن را برهم زد.

به گفته مقدسی، در واپسین روزهایی که در اذهان عمومی دم از خروش مردمی در برابر ظلم و گرانی و سوء مدیریت زده می شد؛ تغییرات اساسی در قوه قضائیه باعث شد که مفسدین بزرگ و کوچک یکی یکی دستگیر و سرمایه های نظام حفظ شود و مدیران ناتوان و فاسد شناسایی و رسوا گردند و در نتیجه نور امیدی در دلهای مردم شریف تابیده شد و مردمی شاید ناخواسته در دام بازی شیادان فریبکار و دروغگو افتاده بودند؛ باز هم با تدبیر بی شائبه رهبر معظم انقلاب به ریل اصلی بازگشتند و بعنوان تنها پشتوانه بزرگ این انقلاب و نظام در مقابل ظلم و کفر و غرب و شرق و فتنه گران میام کردند.

این فعال سیاسی یادآور شد: عاشورای 98 فرا رسید و تمام جهان اسلام غرق در سرگ ماتم در رثای سردار سربریده عدالت خواهی و ظلم ستیزی یعنی حضرت حسین بن علی (ع) بودند که به ناگاه صدای بلند شیاطین از رسانه های مجازی بلند شد و جامعه را به خود مشغول کرد.

مدیرمسئول هفته نامه جهانتاب ادامه داد: ده سال پس از کشته سازی از ندای سبز (آقاسلطانی)؛ امروز شاهد کشته سازی از دختر آبی ( سحر خدایاری معروف به دختر آبی) هستیم. دختری که به اشتباه از او دختر آبی ساخته اند؛ دختری که به واسطه درگیری با مأمور نیروی انتظامی به دادگاه احضار شده بود ولیکن به دلیل عدم حضور قاضی؛ جلسه ای تشکیل نشد؛ دختری که به قول خانواده اش دچار بیماری اختلال اعصاب بود و خود سوزی اش ناشی از این بیماری؛ دختری که به قول خانواده اش هیچ گونه عنادی با نظام و انقلاب نداشته است و ...

وی افزود: و جالب تر اینکه دختر واقعی آبی هنوز زنده است و در پیام های تصویری اش از زنده بودنش می گوید اما تصاویرش به جای سحر خدایاری با عنوان دختر آبی در فضاهای رسانه ای و مجازی داخل و خارج به سرعت دست به دست می شود.

مقدسی ادامه داد: به این طرف ماجرا کاری ندارم که در رسانه های زرد و سیاه و خاکستری درون و برون کشور چه حرف هایی زده می شود؛ اما به این کار دارم که رسانه رسمی خبرآنلاین بر چه اساسی دم از حکم زندان شش ماهه علیه این خانوم مرحومه زده است؟ چرا دقیقا همزمان با عاشورا و طبق برنامه ریزی های مدت دار دشمن این حرف ناصحیح زده شده است؟ آیا وقت آن نرسیده است که اصلاح قانون مطبوعات به طور جدی و اصولی پس از 20 سال انجام پذیرد تا دهان امثال این رسانه فتنه ساز بسته شود؟ خبرآنلاین اگر برای ادعای خود سندی داشته است چرا ساعتی پس از انتشار خبر دروغین خود؛ متن خبرش را برداشت؟ آیا مقامات قضایی نباید این رسانه را مورد بازخواست قرار دهند؟؟ و هزاران سؤال بی پاسخ دیگر...

این فعال فرهنگی تصریح کرد: در وحله بعد مگر نه این است که مجلس باید محل تأمین آرامش برای نظام باشد؟ مگر نه این است که نمایندگان باید با وضع قوانین جامع و کارآمد، قوای سه گانه و دستگاه های مختلف را هدایت کرده و بر اجرای قوانین نظارت کند؟ مگر نه این است که مجلس محل امن است و نمایندگان به عنوان محرم این انقلاب در آن گرد هم آمده اند؟ پس چرا می بینیم در لحظاتی که ما باید نقش تمام کننده نمایندگان را در جامعه نظاره گر باشیم؛ به یک باره برخی نمایندگان با بیان مطالبی برگرفته از احساسات غیر واقعی موجود در رسانه های واقعی و مجازی، بنزین بر آتش موجود می ریزند؟

صاحب امتیاز هفته نامه جهانتاب تصریح کرد: انگار که نمایندگان منتخب مردم دقیقا بازیکنان جام کنفدراسیون های فتنه گرانند و آمده اند تا با کلام خود راه را برای به خیابان کشاندن مردم فراهم آورند.

وی تصریح کرد: نماینده ای که میداند چه می گوید و چه میکند و اعمال و گفتارش را بر علیه مصالح نظام تکرار می کند؛ باید بازخواست شده و به سزای اعمالش برسد و اگر نمی داند که چه می گوید و چه می کند و اعمال و گفتارش را تکرار می کند که صلاحیت ماندن در جایگاه نمایندگی را ندارد و در هر دو صورت ناظرین بر عملکرد نمایندگان و دستگاه قضا بعنوان مدعی العموم باید پاسخگو باشند.

مقدسی گفت: امروز باید اعتراف کنیم که وقتی از تریبون رسمی مجلس شورای اسلامی از خودسوزی دختر تونسی و به خیابان آمدن مردم آن کشور بوی تعفن فتنه گری می آید؛ نباید از سلطنت طلبان و منافقین و سعودی ها و صهیون ها توقعی داشت...

به گفته وی، برخی طرح براندازی را از متن مجلس شورای اسلامی و برخی از متن هیئت دولت و برخی از بانک مرکزی و برخی دیگر از رسانه ها و دانشگاه ها و سینماها و ورزشگاه ها پیگیری می کنند که مراجع قضایی نباید بگذارند این بار کج به منزل برسد...

و یادمان نرود که همیشه پای یک گرگ در میان است...

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان