کد خبر: ۱۳۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی فارس خبرداد:

انهدام 42باند بزرگ مواد مخدر در 5ماهه اخیر/ افزایش ١۴ درصدی کشفیات

سردار رهام بخش حبیبی از انهدام 42 باند بزرگ مواد مخدر و ضبط 505دستگاه خودرو و 43دستگاه موتورسیکلت و بالغ بر 25تن مواد مخدر خبر داد.

به گزارش شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر انهدام 42 باند بزرگ مواد مخدر و ضبط 505دستگاه خودرو و 43دستگاه موتورسیکلت و بالغ بر 25تن مواد مخدر، از افزایش 14درصدی کشفیات این حوزه در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه استان فارس در مسیر اتصال شمال به جنوب کشور واقع است شب گذشته نیز قاچاقچیان سعی داشتند یک تن مواد مخدر وارد استان کنند تصریح کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی این افراد شناسایی و مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس با شااره به وضعیت قاچاق کالا در استان اظهار داشت: دو هزار نفر از ابتدای امسال با هزار خودرو متهم قاچاق بوده اند که برای رسیدگی به این مشکلات ٧۴ پرونده با بیش از ۵٠٠ میلیون تومان ارزش تشکیل شده و ١٩٠ میلیارد تومان نیز ارزش کالای قاچاق کشف شده است.

انهدام 42باند بزرگ مواد مخدر در 5ماهه اخیر/ افزایش ١۴ درصدی کشفیات

سردار حبیبی با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در استان فارس نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٣ درصد افزایش یافته است تأکید کرد: مبارزه با سرقت های خرد در استان نیز ٣٠ درصد افزایش کشفیات اموال مسروقه صورت گرفته است.

وی به طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مراکز استانها اشاره کرد و گفت: در این راستا، شب گذشته ۱۶ نفر سارق با ۱۱۱ سرقت دستگیر شد و از این افراد ۱۰ قبضه اسلحه گرم و ۱۱ خودرو کشف شد.

وی افزود: در همین رابطه نزدیک به ۳۰۰اتباع بیگانه و ۴۳ قبضه سلاح گرم طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کشف و ضبط شد.

انهدام 42باند بزرگ مواد مخدر در 5ماهه اخیر/ افزایش ١۴ درصدی کشفیات

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پرونده های تشکیل شده در پلیس امنیت فضای مجازی ٢٢ درصد رشد داشته ،تاکید کرد: استان فارس نیازمند سه پایگاه پلیس فتا است البته ٩٠ درصد مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده است دروغ است و افراد باید با آگاهی نسبت به انتظار مطالب در فضای مجازی اقدام کنند.

وی در خصوص موضوع قادرآباد و حواشی پیش آمده در فضای مجازی تاکید کرد: در موضوع قادر آباد یکی از موضوعاتی که باعث شد برخی مباحث را نگوییم بخاطر رفتار خوب خانواده فرد بود که خود آنها در جریان موضوع هستند

سردار حبیبی اضافه کرد: نیروی انتظامی پزشکی قانونی را به محل ارسال کرده تا بررسی کند و نظر پزشکی قانونی محترم است و تا الان ثابت نشده که بر اثر ضرب و جرح فردی فوت شده باشند البته منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم و نباید به برخی از دروغ پردازی فضای مجازی استناد کرد.

انهدام 42باند بزرگ مواد مخدر در 5ماهه اخیر/ افزایش ١۴ درصدی کشفیات

به گزارش شیرازه، پس از پایان این جلسه،آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، به همراه سردار حبیبی و دیگر معاونین نیروی انتظامی فارس، از کشفیات اخیر نیروی انتظامی فارس بازدید کردند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان