کد خبر: ۱۳۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸

تصمیم گیری در زمینه فوتبال باید به صورت جمعی باشد/ دولت زیرساخت های ورزشی گسترده ای در استان فارس ایجاد کرده است

استاندار فارس گفت: فوتبال ورزشی جمعی است و باید تصمیم گیری در این زمینه نیز به صورت جمعی صورت گیرد.
 دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار مسئولین هیات فوتبال استان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان این که پیشکسوتان ورزشی، سرمایه اجتماعی ورزش به حساب می آیند، اظهارداشت: باید از حضور پیشکسوتان حوزه های مختلف داوری، مربی گری و بازیکنان پیشکسوت برای هم فکری و بهره گیری از تجربیات و راهکارهای آنان دعوت به عمل آمده و گزارش اقدامات صورت گرفته در این حوزه به آنان ارائه شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که وجود وفاق و همدلی در هیات فوتبال می تواند زمینه ساز موفقیت در این عرصه باشد، افزود: باید با همه افراد و گروه های دلسوز ارتباط داشته باشید و از کمک آن ها برای بهبود شرایط فوتبال استان استفاده کنید.

وی با تاکید بر این که دولت و بخش ورزش در استان فارس تلاش های بسیاری برای گسترش زیرساخت ها در این استان صورت داده اند که با ارائه آمارهای مستند قابل ارائه است، گفت: از نگاه مدیریت ارشد استان نمره این بخش در فارس، بسیار خوب است و باید از همه عوامل دست اندرکار تقدیر کنیم.

استاندارفارس با بیان این که وجود تیم فوتبال در لیگ برتر کشور، مانند پرچم است که می تواند فارس را به همه معرفی کند، تصریح کرد: فوتبال حرفه ای بزرگسالان مورد توجه و علاقه بیشتر افراد در جامعه ما و در سطح دنیاست و به همین دلیل باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.
دکتر رحیمی خواستار استفاده از ظرفیت های بالقوه موجود در استان فارس و توانمندی های باشگاه هایی مانند فجرشهید سپاسی و قشقایی برای رونق هرچه بیشتر فوتبال در استان شد و افزود: اولویت ما حضور تیم های فوتبال استان در لیگ برتر است و از همه ظرفیت های قانونی برای کمک به تیم های فوتبال استان بهره خواهیم گرفت تا پاسخی به مطالبه افکارعمومی در استان فارس بدهیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با در ادامه گفت: خدمات واقعی دولت به ویژه در زمینه تامین زیرساخت های ورزشی در سطح استان و ارتقای جایگاه ورزشی استان باید به وسیله دست اندرکاران و متصدیان به مردم اطلاع رسانی و از تلاش های گسترده دولت دفاع شود.

دکتر رحیمی با بیان این که باید بکوشیم همه آحاد جامعه از مواهب ورزشی بهره مند شده و نشاط هرچه بیشتر گسترش یابد، گفت: جامعه ما نشان داده است که می توان با حضور زنان و مردان در عرصه های مختلف به توسعه و بالندگی بیشتر دست یافت؛ چنان که در راهپیمایی 22 بهمن و در مراسم عزاداری محرم همه مردم در کنار هم در این مراسم ها حضور می یابند و از ارزش ها دفاع می کنند.


نظرات بینندگان