کد خبر: ۱۳۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
سرپرست معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران فارس:

زنان انقلاب اسلامی ایران اجازه زیر آبی رفتن و استفاده ابزاری از حجاب برتر چادر توسط برخی اذهان بیدار منحرف را نخواهند داد

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان فارس گفت: زنان انقلاب اسلامی ایران اجازه نخواهد داد تا با بزرگ نمایی و غلو برمبنای میکروپلیتیک در جریان دختر آبی از زیر آبی رفتن و استفاده ابزاری از حجاب برتر چادر توسط برخی اذهان بیدار منحرف شود.

مریم دل افکار در گفت و گو با خبرنگار شیرازه، با اشاره به خودسوزی دختر آبی اظهار داشت: آنچه در مرحله اول مهم بوده آن است که همه ما علی الخصوص مجریان صاحبان مناصب دولتی مجهز به سلاح تقوا شویم.

وی با بیان اینکه هیچ گاه نباید تحت تاثیر رسانه های بیگانه واقع شد، افزود: پدر دختر آبی فردی متدین است و بر طبق اظهارات ایشان دخترشان فردی تندمزاج بوده است، مرگ و خودسوزی سحر خدایاری معروف به دختر آبی مورد تمسک دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی شده است در حالیکه بر اساس اظهارات پدر وی ایشان اظهار نموده است او یک دختربیمار از نظر روانی و عصبی بوده است.

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران فارس تصریح کرد: عده ای در داخل تحت تاثیر ارائ و افکار اشتباه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مبنای قدرت را منوط به میکروپلیتیک یا جامعه جنبشی و معرفی بخشی از جامعه به ویژه قشر زنان را به عنوان مطرودان‌ نابرخوردار سعی می نمایند نقاط ضعف خود را از ذهن ها پاک کنند و خود را منجیان‌ این بخش معرفی کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس انقلاب اسلامی ایران باید بدانند آنچه دختران این سرزمین در مرحله اول نیاز دارند فراهم آوردن زمینه های ازدواج سالم و بر مبنای عقل در سن مناسب است.

دل افکار عنوان کرد: باید به جوانان شخصیتی مانند مقام معظم رهبری را برای الگو قرار دادن آنان معرفی کنیم، نه به معرفی بازیگران و بازیکنان فیلم ها و سریال های خارجی بپردازیم.

وی بیان داشت: زنان بیدار این سرزمین هرگز خواسته های والای خود را از جمله فراهم آوردن زمینه های تحکیم بنیان خانواده ها و مبارزه با مفسدان اقتصادی و جلوگیری از استفاده ابزاری از حجاب مقدس چادر توسط بعضی را به صرف حضور در یک ورزشگاه تقلیل نخواهند داد.

سرپرست معاونت حوزه های علمیه خواهران استان فارس در پایان ابراز کرد: زنان انقلاب اسلامی ایران اجازه نخواهد داد تا با بزرگ نمایی و غلو در جریان دختر آبی از زیر آبی رفتن و استفاده ابزاری از حجاب برتر چادر توسط برخی اذهان منحرف شود.

برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان