کد خبر: ۱۳۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸

جام حذفی قرعه کشی شد/ فجر و قشقایی میزبان نمایندگان خوزستان

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال انجام شد
به گزارش شیرازه، روز دوشنبه مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال قرعه کشی شد و براساس آن دو تیم فجر و قشقایی به ترتیب میزبان تیم های فولاد و نفت آبادان خواهند بود. 

فجرشهیدسپاسی در شرایطی از شاگردان نکونام پذیرایی خواهد کرد که با توجه به انصراف حریفش-سپیدرود رشت- در مرحله اول بدون بازی به این مرحله رسیده است. البته زردپوشان شیرازی در لیگ یک در وضعیت مناسبی قرار گرفته و در پایان هفته ششم صدرنشین این رقابت ها هستند که همین امر آن ها را از اعتماد به نفس خوبی برای مقابله با حریف لیگ برتری برخوردار خواهد کرد.

برای قشقایی نیز قرعه صنعت نفت آبادان از سبد بیرون آمده است. شاگردان عنایتی با کنار زدن سرخپوشان پاکدشت در دور اول جام حذفی به این مرحله پای گذاشته اند.اما این تیم در لیگ یک برخلاف همشهری وضعیت قابل قبولی ندارد و در رده دوازدهم قرار گرفته است. 

در پایان هفته سوم لیگ برتر فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به ترتیب جایگاه های چهاردهم و هفتم را به خود اختصاص داده اند. هرچند با توجه به گذشت فقط سه هفته از شروع این رقابت ها جدول رده بندی معیار مناسبی برای سنجش قدرت تیم ها نیست. این مهم درباره تیم های لیگ یکی نیز صادق است و فی الحال رتبه در جدول الزاما نشانگر قدرت واقعی تیم ها نمی باشد. 

رقابت های این مرحله روزهای 7 و 8 مهرماه برگزار خواهد شد.

برنامه سایر دیدارهای این مرحله به شرح زیر است: 
داماش گیلانیان- سایپا تهران
گل ریحان البرز- استقلال تهران
استقلال ماهشهر- مس نوین کرمان
پیکان تهران- شهدای رزکان کرج
خوشه طلایی ساوه- شاهین شهرداری بوشهر
خیبر خرم‌آباد- سپاهان اصفهان
ماشین‌سازی تبریز- پرسپولیس
مس کرمان- بادران تهران
نیروی زمینی تهران- نود ارومیه
پاس همدان- تراکتور تبریز
نساجی مازندران- شهرخودرو مشهد
سردار بوکان- شهرداری ماهشهر
گل‌گهر سیرجان- نفت مسجدسلیمان
پارس جنوبی جم- ذوب‌آهن اصفهان

نظرات بینندگان