کد خبر: ۱۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
همه چیز زیر سایه نبرد مدعیان؛

حفاری؛ حریف بحران زده های شیرازی در آخرین دیدار نیم فصل اول

در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز ارژن شیراز در اهواز میهمان حفاری خواهد بود.
 به گزارش شیرازه، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز 7دیدار برگزار خواهد شد و در مهمترین دیدار برای ما استان فارسی ها ارژن شیراز در اهواز میهمان حفاری خواهد بود.

شاگردان کمالی در 12 هفته اخیر نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و با 8 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته اند. ارژنی ها برای فرار از این بحران باید در یک ماموریت غیرممکن حفاری را در اهواز از پیش رو بردارند تا با امید بیشتری در نیم فصل دوم به جنگ رقبا بروند. این تیم شیرازی با مشکلات فراوان مالی و فنی دست و پنجه نرم می کند و کار سختی برای بقا خواهد داشت. تیم میزبان نیز با دو بازی کمتر 15 امتیاز جایگاه هشتم جدول رده بندی را به تصرف خود دراورده است و در تکاپوی پیروزی در مسابقه امروز و دو مسابقه عقب افتاده است تا به جمع مدعیان لیگ برتر بپیوندد.

در مهمترین مسابقه هفته مس سونگون ورزقان در تبریز میزبان گیتی پسند صدرنشین خواهد بود. این دو تیم در 2 فصل اخیر عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آورده اند و امسال نیز بخت های اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می آیند. گیتی پسند با 23 امتیاز صدرنشین است اما مس سونگون با 16 امتیاز در رده ششم قرار دارد؛ ولی باید توجه داشت مس سونگون به دلیل شرکت در جام باشگاه های آسیا 4 مسابقه کمتر از رقبا به میدان رفته است و می تواند با پیروزی در دیدارهای عقب افتاده حتی به صدرجدول نیز راه یابد. 

برنامه کامل دیدار های هفته سیزدهم به شرح زیر است: 
شهروند ساری- محمد سیمای قم
سن ایچ ساوه- ستارگان ورامین
آذرخش بندرعباس-مقاومت البرز
فرش آرای مشهد- اهورای بهبهان
حفاری خوزستان- ارژن شیراز
مس سونگون- گیتی پسند اصفهان
هایپر شاهین شهر- شاهین کرمانشاه
نظرات بینندگان