کد خبر: ۱۳۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
فرمانده سپاه شهرستان مهر در گفت‌وگو با شیرازه:

۱۳۳برنامه در هفته دفاع مقدس درشهرستان مُهر اجرا می شود

فرمانده سپاه شهرستان مُهر گفت: مهم‌ترین برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در بخش‌های فرهنگی، بصیرتی، فرهنگی، امنیتی، سازندگی، که شامل یادواره شهدای بخش اسیر و با حضور سردار غلامی از سازمان بسیج و در کنار آن رزمایش ستارگان آسمانی به مدت دو شب و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان و هنرمندان در این برنامه نقش‌آفرینی خواهند کرد.
عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در گفت‌وگوی با شیرازه ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه اهل‌بیت و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته غرورآفرین دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان مهر پرداخت و گفت: این جنگ ۸ ساله و این دفاع مقدس از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران بود چون برگرفته از نهضت عاشورا است.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر ۱۳۳ برنامه در هفته دفاع مقدس و در بخش‌های وراوی، مهر، گله‌دار و اسیر برنامه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در بخش‌های فرهنگی، بصیرتی، امنیتی، سازندگی، که شامل یادواره شهدای بخش اسیر و با حضور سردار غلامی از سازمان بسیج و در کنار آن رزمایش ستارگان آسمانی به مدت دو شب و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان و هنرمندان در این برنامه نقش‌آفرینی خواهند کرد.

۱۳۳برنامه در هفته دفاع مقدس درشهرستان  مُهر اجرا می شود

وی ادامه داد: در کنار برنامه‌های فرهنگی ۳ یادواره شهدای آبروی محله ازجمله اهل سنت بخش گله‌دار در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

رضایی فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان مهر در ادامه خاطرنشان ساخت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس اقتدار ملی ایران اسلامی است که در همین خصوص ناحیه مهر اردوهای جهادی در طول هفته دفاع مقدس و میز خدمت دریکی از نقاط محروم شهرستان برگزار خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان تبیین گام دوم انقلاب، مسابقات ورزشی، نشست با پیشکسوتان جهاد و شهادت، اجتماع بزرگ ۲۰۰۰ نفری مدافعان فرزند حسین(ع)، گشت‌های محله محور و تورهای ایست و بازرسی، افتتاح سالن جلسات  پایگاه شهید احمدی روشن خوزی، همایش امام حسین(ع) محور وحدت و مقاومت در بخش گله‌دار، غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تنها بخشی از برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در هفته دفاع مقدس است.

رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: از آحاد مردم انقلابی شهرستان مهر به‌ویژه جوانان می‌خواهیم که در این برنامه‌ها حضوری فعال داشته باشند

نظرات بینندگان