کد خبر: ۱۳۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
استاندار فارس:

زمان بندی متناسب با اقتضائات شهری در اجرا پروژه‌ها مورد توجه باشد

شهردار و اعضا شورای شهر شیراز با عنایت الله رحیمی استاندار فارس دیدار کردند.
به گزارش شیرازه، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با شهردار و اعضا شورای شهر شیراز ضمن تاکید بر اهمیت تکمیل و اجرای پروژه‌های اثرگذار در کلانشهر شیراز، عنوان کرد: زمان‌بندی  بر مبنای اقتضائات شهر در روند تکمیل پروژه‌‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان کرد: اجرا پروژه‌های بزرگ مقیاس و قابل آدرس دهی در کارنامه عملیاتی شورای پنجم شهر و شهرداری شیراز موثر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس بازآفرینی فضاهای شهری را طرحی جامع و مهم برشمرد و ضمن تاکید بر آمادگی مجموعه مدیریت استان در اجرای این طرح ، عنوان کرد: موفقیت در این زمینه نیازمند همکاری مدیریت محلی و  مدیریت کلان کشوری است.
 
زمان بندی متناسب با اقتضائات شهری در اجرا پروژه‌ها مورد توجه باشد

استاندار فارس با اشاره به اهمیت آمادگی برای مواجهه با حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله و...، تاکید کرد: اگر طرح ایمن سازی شهر پیش از وقوع این بلایا تدوین شود بی تردید سبب پاسخگویی بهتر در زمان بحران خواهد شد.

توجه به روند اجرا خطوط مترو شیراز، طراحی و اجرای فضاهای سبز شهری، توجه به اجرا پروژه‌های مهمی همچون محور زندیه و محور عرفان، توجه به هماهنگی، همراهی، همدلی و مشورت در انجام امور از دیگر موضوعاتی بود که دکتر رحیمی در این نشست به آنها پرداخت.

زمان بندی متناسب با اقتضائات شهری در اجرا پروژه‌ها مورد توجه باشد

نظرات بینندگان