کد خبر: ۱۳۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس:

برخی افراد بزرگ شیراز در مجالس عزاداری، افراد شخصی را دعوت می کنند/ حدود 70 درصد برنامه های تبلیغی شبکه های معاند به دختر آبی اختصاص پیدا کرده است

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس با بیان اینکه برخی افراد بزرگ شیراز در مجالس عزاداری، افراد شخصی را دعوت می کنند، گفت: این کار اشکال ندارد اما اینکه منبر و خطابه دست این افراد سپرده شود یک آفت جدی است که در ماه محرم خود را بیشتر نشان می دهد.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد رضایی امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر جامعه روحانیت برگزار شد، با اشاره به اینکه دهه نخست محرم و عزاداری امام حسین(ع) اساسی ترین فعالیت فرهنگی و دینی است، اظهار داشت: بسیاری از افراد به دنبال حذف این فعالیت فرهنگی هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: برخی می خواهند مبنر و محراب را از روحانیت بگیرند، از این رو برخی افراد بی سواد در قالب مداح به بیان تحلیل هایی پیرامون مسائل دینی و مذهبی می پردازند.

عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه برخی افراد بزرگ شیراز در مجالس عزاداری، افراد شخصی را دعوت می کنند، تصریح کرد: این کار اشکال ندارد اما اینکه منبر و خطابه دست این افراد سپرده شود یک آفت جدی است که در ماه محرم خود را بیشتر نشان می دهد.

وی به خودسوزی دختر آبی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: حدود 70 درصد برنامه های تبلیغی شبکه های معاند اختصاص به دختر آبی پیدا کرده است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس ادامه داد: رفتن دختری به ورزشگاه برای نخستین بار نبوده است، بارها این اتفاق رقم خورده بود که فرد در زمان گیر افتادن از سوی ماموران انتظامی بازداشت و پس از بازی آزاد می شده است، ایشان پرونده کیفری نداشته و دادگاه نیز نرفته بوده فقط فردی به ایشان گفته که شما به شش ماه حبس محکوم می شوید که پس از آن ایشان خودسوری زا انجام داده است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: افرادی که در موضوع دختر آبی مظلوم نمایی می کنند می دانند که دارای مشکل بوده که حتی خانواده ایشان نیز تایید کرده است، همچنین برخی نیز بیان می کرند که اگر روحانیت موضوع نمی گرفت این اتفاق رقم نمی خورد در صورتی که اینگونه نبوده است، از این رو برخی تخریب روحانیت را در دستور کار خود قرار داده اند، باید در ارتباط با شبهاتی که درست می شود پاسخ درستی به این موضوعات داده شود.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان