کد خبر: ۱۳۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور؛

جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد.

به گزارش شیرازه، جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شامگاه پنج شنبه با حضور دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در سالن جلسات استانداری فارس برگزار شد.

رحمانی معاون اقتصادی استاندار فارس نیز در این جلسه اظهار داشت: در دوره اول که پنج روز در خدمت دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور بودیم با طی مسافت 3 هزار و 200 کیلومتر برخی از شهرستان های میانی و شمالی را بازدید کردیم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تجربه ای که از دور نخست داشتیم، از حدود 60 پروژه بازدید شد ضمن اینکه در این دور فرصتی فراهم شد که مدیران سایر دستگاه های اجرایی نیز در این دور توانستند کمک هایی را انجام دهند.

معاون اقتصادی استاندار فارس تصریح کرد: بازدید، روز سه شنبه از شرکت پارسیان آغاز شد که بخشی از مشکلات برای معارضینی بود که برای احداث خط گاز حضور داشتند، البته قرار شده است مشکلات در پروژه های بعدی از سوی مسئولان شهرستانی برطرف شود و به اطلاع استانداری نیز برسانند.

وی به موضوع پروژه پالایشگاه پترو پیما اشاره کرد و بیان داشت: 30 میلیارد تومان طبق توافقات از سوی پست بانک قرار است تامین شود، بانک صنعت و معدن نیز قرار شد طبق توافق نامه هزینه های خود را پرداخت کند، همچنین در موضوع راه دسترسی قرار شد که فرماندار شهر پیگیری ها را انجام دهد.

رحمانی بهسازی و ایمن سازی راه مهر تا گله دار را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: برای ایمن سازی نیاز به اعتبار هشت میلیارد تومان دارد.

وی مشکلات شهرستان لامرد را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: یکی از موارد آزاد راه لامر پارسیان است که هزینه ها از قول پیمانکار آن افزایش داشته است، البته باید بازنگری شود، استفاده از سیستم بانکی برای تامین این کار دنبال می شود.

معاون اقتصادی استان فارس به پروژه انتقال آب دریا به لامرد نیز اشاره کرد و ابراز داشت: مجری شرکت فراسان است، از لحاظ حقوقی قرار شده بررسی هایی صورت گیرد،

وی بیان کرد: محور لامرد خنج نیاز به تامین اعتبار دارد، که حدود 40 درصد پیش روی داشته است، همچنین پروژه راه لامرد به لار که کمبود اعتبار حدود 40 میلیارد تومان دارد.

برچسب ها: فارس ، شیرازه ، شیراز
نظرات بینندگان