کد خبر: ۱۳۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
دین پرست خبر داد؛

تهیه و تدوین سند پیشگاه توسعه فارس/ سه فرماندار آخر در ارزیابی استانی مورد تفقد قرار می گیرند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از تهیه و تدوین سند پیشگاه توسعه خبر داد.

تهیه و تدوین سند پیشگاه توسعه فارس/ سه فرماندار آخر در ارزیابی استانی مورد تفقد قرار می گیرند

به گزارش شیرازه، دین پرست شامگاه پنج شنبه در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه استاندار فارس از همه امور آگاه بوده و مسائل استان را به خوبی مدیریت می کند، اظهار داشت: در این سفر 10 روزه بازدید های خوبی انجام دادیم که امیدواریم تاکید بر حل مشکلات پروژه ها نیز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با مجموعه بافته ها فکر می کنیم برخی از موانع و مشکلات شاید به همدلی علاوه بر اعتبار نیاز داشته باشد، افزود: از 10 روز بازدید 153 بند آماده و تدوین شده است 56 مورد عمومی است که یک مورد دیگر نیز به آن اضافه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در ادامه اضافه کرد: این تدوین را با نام سند پیشگاه توسعه پیگیری خواهیم کرد، همچنین این سند محدودیت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با جلساتی که گرفته شد، به مرور هر بندی که نیازمند قرار گرفتن در این سند خواهد شد با هماهنگی استاندار وارد این سند خواهیم کرد.

دین پرست تصریح کرد: سامانه ای که توافق کرده ایم، یک سامانه آنلاین بر خط باید برای ثبت و صدور بروز سند تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: پایان امسال عملکرد فرمانداران را ارزیابی خواهیم کرد که سه نفر نخست مورد تجلیل و سه نفر آخر مورد تفقد قرار خواهند گرفت.

برچسب ها: فارس ، شیرازه ، شیراز
نظرات بینندگان