کد خبر: ۱۳۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
امام جمعه موقت شیراز:

تاخیر پرواز های فرودگاه شیراز صدای مردم را در آورده است/ دادگاه ها محکم ایستاده اند و حق مردم را از حلقوم مفسدان بیرون می کشند

امام جمعه موقت شیراز: دادگاه محکم ایستاده و حق مردم را از حلقوم آن ها بیرون می کشد، این ها مفسد فی الارض هستند و باید محاکمه بشوند. انشالله که ریشه فساد کنده بشود.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه های امروز نماز جمعه شهر شیراز ضمن مهم شمردن حق الناس و حقوق مردم بیان کرد: امام حسین(ع) در حال عزیمت به کربلا اعلام کرد که اگر کسی دین دیگری بر گردنش است برود ادا کند و همراه ما نیاید، اینقدر حق الناس مهم است.

امام جمعه موقت شیراز با اعلام حمایت از قوه قضاییه و ریاست این قوه گفت: بعضی ها مال مردم را می خورند، مردم را بدبخت می کنند بعد هم با کمال پررویی می گویند ما خدمت کرده ایم! دادگاه ها باید پدر کسانی که اختلاس می کنند را در بیاورد و به سزای اعمال خودشان برساند، حتی اگر دختر وزیر باشد دختر هر کس که می خواهد باشد شما جنایت کرده ای و دارو را که به سلامت مردم مربوط است اینقدر احتکار کرده ای تا تاریخ مصرفش تمام شده بعد هم می گویی خدمت کرده ام! شما این پول ها را از کجا آورده ای؟ نفوذ خودت بوده یا پدرت؟

وی تصریح کرد: دادگاه محکم ایستاده و حق مردم را از حلقوم آن ها بیرون می کشد، این ها مفسد فی الارض هستند و باید محاکمه بشوند. انشالله که ریشه فساد کنده بشود.

رضوی اردکانی جنگ تحمیلی را برگ زرینی از مقاومت ملت ایران در تاریخ عنوان کرد و افزود: از زمان قاجار هر جنگی که اتفاق افتاد، قرارداد های ننگینی امضا شد و بخشی از ایران جدا گشت اما در دفاع مقدس با اینکه 17 کشور در کنار صدام بودند، ملت ایران از اسلام و ایران دفاع کردند و یک وجب از ایران جدا نشد و چنان سیلی به صدام زدند که در تاریخ ثبت شد.

امام جمعه موقت شیراز خطاب به استاندار فارس و مدیر آبفای شیراز گفت: در چند نقطه شیراز آب فاضلاب سطحی است و هزاران نفر در نقطه ای از کمربندی شیراز، شهرک گلستان و حتی معالی آباد این بو را استشمام می کنند.من به استاندار می گویم ده دقیقه آنجا از ماشین پیاده شوید اگر توانستید نفس بکشید و تحمل کنید من حرف هایم را پس می گیرم.

وی تصریح کرد: این موضوع از گلکاری خیابان واجب تر است، من منکر خدمات شهری نمی شوم اما این جز حقوق شهروندی مردمی است که آنجا زندگی می کنند آن هم حق حیات و تنفس دارند. هزارتا مرض در این فاضلاب ها موجود است آنجا زن و بچه زندگی می کند. مسئولین وارد عمل شوند، این که دیگر ربطی به تحریم های آمریکا ندارد.

رضوی اردکانی با اشاره به تاخیر پرواز ها و نارضایتی مردم افزود: گاهی شرکت های هواپیمایی به دلیل فروش بلیط کم و زیاد بودن صندلی 5 الی 6 ساعت مردم را در فرودگاه معطل می کنند. قانونی برای جریمه دیرکرد آن ها وجود دارد اما به قانون عمل نمی شود. مدیران این شرکت ها کجا هستند؟ مسئولین به داد مردم برسید که تاخیر پرواز های فرودگاه شیراز صدای مردم را در آورده است.

وی در پایان در مورد حمله موشکی یمنی ها به آرامکو گفت: ایران از مظلوم دفاع می کند اما یمنی ها هم می توانند موشک بسازند و هم می توانند هدایت کنند. آمریکایی ها ایران را تهدید می کنند ولی با توجه به سلاح های پیشرفته وقدرت نظامی ایران جرات حمله به ما را ندارند. نیرو های مسلح ما همانند کوه استوار ایستاده اند و ما ترسی از آن ها نداریم. باید خوف از منافقین و مشکل اقتصادی، فرهنگی و غیره داخلی داشته باشیم، بد است در سومین حرم اهل البیت(ع) بد حجاب ها وبی حجاب ها اینطور دهن کجی کنند.

گفتنی است سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه هفته آینده شهر شیراز سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس می باشند و همچنین میز خدمت با حضور کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 4 شیراز برپا می گردد.


نظرات بینندگان